فراخوان مشمولان داراي برگ اعزام به خدمت شهريور ماه

سازمان وظيفه عمومي ناجا کليه مشمولان ديپلم و زير ديپلم داراي برگ آماده به خدمت به تاريخ نوزدهم شهريور ماه 1395 را به خدمت سربازي فراخواند.

به گزارش سادس یه نقل از پايگاه خبري پليس ، سازمان وظيفه عمومي ناجا با صدور اطلاعيه اي ضمن فراخوان كليه مشمولان غايب و غيرغايب متولد 1355 تا پايان شهريور ماه 1377 براي انجام خدمت دوره ضرورت، طي اطلاعيه اي اعلام كرد: كليه مشمولان ديپلم و زير ديپلم سال هاي مذكور كه برگ آماده به خدمت به تاريخ نوزدهم شهريور ماه سال 1395 دريافت كرده اند، مي بايست در ساعت و محلي كه توسط سازمان وظيفه عمومي ناجا در برگ معرفي نامه مشمولان به مراكز آموزش نيروهاي مسلح اعلام شده، حضور يابند.

مشمولان ساكن تهران بزرگ

كليه مشمولان ديپلم، زيرديپلم غايب و غير غايب که داراي برگ آماده به خدمت به تاريخ شهريور ماه سال 1395 هستند، مي بايست راس ساعت 6 صبح روز شنبه مورخ 20/05/95 به محل و مراکزي که توسط سازمان وظيفه عمومي ناجا در قالب برگ معرفي نامه مشمولان به مراکز آموزش ابلاغ شده است حضور يابند تا به خدمت دوره ضرورت اعزام شوند.

مشمولان ساكن ساير استان هاي کشور

كليه مشمولان ديپلم و زيرديپلم غايب و غير غايب که داراي برگه آماده به خدمت به تاريخ شهريور ماه سال 1395 هستند، راس ساعت 7 صبح شنبه مورخ 20/05/95 به معاونت وظيفه عمومي استان محل سکونت مراجعه تا به خدمت دوره ضرورت اعزام شوند.

لازم به ذكر است، عدم حضور به موقع در زمان و محل هاي تعيين شده غيبت محسوب مي شود.

گفتني است، به موجب قانون کليه متولدين سال هاي 1355 تا پايان شهريور ماه سال 1377 مشمول قانون خدمت وظيفه عمومي بوده و مي بايست جهت تعيين تکليف مشموليت خود را به سازمان معرفي کنند.

چنانچه مشمولان در مهلت هاي مقرر قانوني خود را به سازمان وظيفه عمومي معرفي ننمايند غايب شناخته شده و طبق ماده 58 قانون خدمت وظيفه عمومي با آنان رفتار خواهد شد.

آن دسته از مشمولاني كه به هر دليل تاكنون موفق به دريافت برگ معرفي نامه مشمولان به مراكز آموزش، نشده اند، مي توانند به نزديكترين دفتر خدمات الكترونيك انتظامي (پليس+10) مراجعه و نسبت به دريافت برگ مذكور اقدام و بر اساس اطلاعات درج شده در آن اقدام کنند.#

دسته‌بندی نشده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *