کشف 40 تن خيارشور فاسد در شيروان

فرمانده انتظامي شهرستان شيروان از شناسايي يک کارگاه توليد خيارشور و کشف بيش از 40 تن خيارشور فاسد و تاريخ مصرف گذشته خبر داد.

به گزارش سادس به نقل از پايگاه خبري پليس، سرهنگ “مسعود وحيدي” در تشريح اين خبر گفت: در پي گزارش رسيده مبني بر اينکه فردي قصد توزيع دبه هاي خيارشور تاريخ گذشته در سطح شهرستان شيروان را دارد، بلافاصله موضوع در دستورکار ماموران اداره نظارت بر اماکن پليس قرار گرفت.

اين مقام انتظامي با اشاره به اينکه ماموران پس از بررسي صحت و سقم موضوع موفق به شناسايي کارگاه توليدي موردنظر شدند، تصريح کرد: در تحقيقات ماموران مشخص شد صاحب کارگاه قصد تعويض برچسب دبه هاي خيارشور و توزيع آن در سطح شهرستان را دارد.

وي با بيان اينکه ماموران پس از هماهنگي با مقام قضائي به همراه بازرسان شبکه بهداشت و درمان شهرستان شيروان در محل کارگاه حاضر شدند، خاطرنشان کرد: ماموران در بازرسي از اين کارگاه بيش از 40 تن خيارشور فاسد و تاريخ مصرف گذشته را کشف کردند.

فرمانده انتظامي شهرستان شيروان همچنين با بيان اينکه تعداد زيادي برچسب تاريخ جديد نيز در کارگاه کشف شد، يادآور شد: کارگاه توسط ماموران پلمب شد و پرونده اي جهت سير مراحل قانوني تشکيل شد.#

دسته‌بندی نشده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *