جلسه افتتاحیه ممیزی سیستم مدیریت کیفیت در بانک توسعه تعاون برگزار شد

افتتاحیه ممیزی سیستم مدیریت کیفیت در بانک توسعه تعاون با حضورآقایان فتاحی عضو هیأت مدیره بانک، شریفی مدیر امور طرح و برنامه، تیم ممیزی مدیریت کیفیت و نمایندگان واحدهای مختلف بانک برگزار شد.
به گزارش سادس به نقل از رویکردسید باقر فتاحی عضو هیأت مدیره بانک در این جلسه ضمن اشاره به قدمت ۷ ساله بانک توسعه تعاون گفت: از سال۹۳ با تصویب سیستم مدیریت کیفیت دربانک، سازمان از حالت وظیفه محور به فرایند محور سوق داده شد، که ایجاد مرکز آموزش و پژوهش و اصلاح چارت سازمانی نیز ا ز دیگر دستاوردهای این بانک بود.

وی مسائلی چون آموزش، شفاف سازی، اطلاعات مشتریان و سیستم مدیریت کیفیت را به عنوان دغدغه های اصلی هیأت مدیره خواند و افزود: بانک توسعه تعاون علیرغم جوان بودن با طیف وسیعی از مشتریان بخش های اقتصاد تعاون ارتباط دارد، زیرا تنها بانک تخصصی در بخش تعاون است .

فتاحی افزود: امید است با حضور تیم ممیزی نقاط ضعف را مرتفع سازیم تا به استاندارد قابل قبولی دست یابیم.

در ادامه شریفی مدیر امور طرح و برنامه بانک گفت: همواره مدیریت کیفیت یکی از دغدغه های اصلی بانک بود که با اقدامات اصلاحی انجام شده زمینه لازم را جهت ممیزی داخلی سازمان فراهم کردیم . وی ضمن تأکید برحفظ، نگهداری و ارتقاء در فرآیند مدیریت کیفیت افزود: شناسایی مشتریان و افزایش وفاداری آنها مرهون این ممیزی ها است.

گفتنی است در این جلسه ، تیم ممیزی مدیریت کیفیت بانک مرکب از آقایان پاک شهر، موسی پور، طاهرزاده، ایزدی و واعظی پور نیز حضور داشتند.

دسته‌بندی نشده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *