وی مسائلی چون آموزش، شفاف سازی، اطلاعات مشتریان و سیستم مدیریت کیفیت را به عنوان دغدغه های اصلی هیأت مدیره خواند و افزود: بانک توسعه تعاون علیرغم جوان بودن با طیف وسیعی از مشتریان بخش های اقتصاد تعاون ارتباط دارد، زیرا تنها بانک تخصصی در بخش تعاون است .
فتاحی افزود: امید است با حضور تیم ممیزی نقاط ضعف را مرتفع سازیم تا به استاندارد قابل قبولی دست یابیم.
در ادامه شریفی مدیر امور طرح و برنامه بانک گفت: همواره مدیریت کیفیت یکی از دغدغه های اصلی بانک بود که با اقدامات اصلاحی انجام شده زمینه لازم را جهت ممیزی داخلی سازمان فراهم کردیم . وی ضمن تأکید برحفظ، نگهداری و ارتقاء در فرآیند مدیریت کیفیت افزود: شناسایی مشتریان و افزایش وفاداری آنها مرهون این ممیزی ها است.
گفتنی است در این جلسه ، تیم ممیزی مدیریت کیفیت بانک مرکب از آقایان پاک شهر، موسی پور، طاهرزاده، ایزدی و واعظی پور نیز حضور داشتند.