2 کشته و 3 مصدوم نتيجه تخطي از سرعت مطمئنه

تخطي از سرعت مطمئنه از سوي راننده دو دستگاه پژو پارس و روآ در محور “سبزوار – بردسکن” دو کشته و سه مصدوم برجاي گذاشت.

به گزارش سادس به نقل ازپايگاه خبري پليس، سرهنگ “سيدمحمد هاشمي”فرمانده انتظامي شهرستان سبزوار ، گفت: روز گذشته خبري مبني بر يک مورد تصادف منجر به فوت در محور سبزوار – بردسکن به مرکز فوريت هاي پليسي110 اعلام که بلافاصله ماموران پاسگاه زعفرانيه و کارشناس پليس راه و ديگر عوامل امدادي به محل اعزام شدند.

وي افزود: در بررسي هاي صورت گرفته مشخص شد يک دستگاه پژو پارس با يک دستگاه سواري تيبا برخورد کرده است.

سرهنگ هاشمي اظهار داشت: در اين حادثه راننده 47 ساله پژو پارس به نام حسين در دم فوت و سه سرنشين آن نيز مصدوم و با کمک نيروهاي درماني به مراکز درماني منتقل شدند.

وي عنوان کرد: در حادثه اي ديگر كه در محور سبزوار به بردسکن به وقوع پيوست، يک دستگاه پژو روآ با يک دستگاه کاميون بنز برخورد کرد که راننده خودرو پژو ( محمد علي سلطاني 43 ساله) در دم فوت مي کند.

هاشمي تصريح کرد: کارشناسان پليس راه علت اين دو حادثه را ناتواني راننده خودروهاي پژو پارس و روآ در کنترل وسايل نقليه به علت تخطي از سرعت مطمئنه اعلام کرده اند.

فرمانده انتظامي شهرستان سبزوار با ابراز تاسف از اين دو حادثه ناگوار خاطر نشان کرد: يکي از موارد تخلفات رانندگان وسايل نقليه که در اغلب مواقع، منجر به تصادف مي شود بدون شک تخطي از سرعت مطمئنه است که اميدواريم همه رانندگان با رعايت قوانين و مقررات از بروز اين گونه حوادث تلخ جلوگيري کنند./

دسته‌بندی نشده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *