پليس، پيشاني نظام اسلامي است / قدرداني از نيروي انتظامي و دستگاه قضائي در بحث عفاف و حجاب

عضو کميسيون امنيت ملي و سياست خارجي مجلس شوراي اسلامي از پليس به عنوان پيشاني نظام اسلامي نام برد که بايد در تراز جمهوري اسلامي قدم بردارد.

به گزارش خبرنگار پايگاه خبري پليس، حجت الاسلام”مجتبي ذوالنور” به همراه مهندس”احمد اميرآبادي فراهاني”از نمايندگان مردم قم در مجلس شوراي اسلامي با سردار “مجتبايي” فرمانده انتظامي استان قم ديدار و گفت و گو کردند.

حجت الاسلام ذوالنور با بيان اينکه هيچ دستگاهي تنوع ماموريت هاي ناجا را ندارد، تصريح کرد: نيروي انتظامي ذو ابعاد بوده و با تعدد مأموريت مواجه است و اين کار ساده اي نيست.

وي گفت: امروز که کشور حال و هواي جنگ را ندارد تهديدات براي خانواده ها در عرصه سايبري خودنمايي کرده و اين موضوع کار ناجا را پيچيده تر مي کند.

نماينده مردم قم در مجلس شوراي اسلامي افزود: علي رغم سختي کار، تنوع ماموريت و حجم فعاليت در نيروي انتظامي متاسفانه حقوق کارکنان اين نيرو که بايد 20 درصد از ساير دستگاه هاي دولتي بيشتر باشد، 15درصد کمتر است لذا اين موضوع را  به مجلس پيشنهاد داده و تلاش مي کنيم تا اين امر به تصويب برسد.

وي همچنين از جذب نيروهاي معتقد، ولايي، متعهد به نظام اسلامي در نيروي انتظامي قدرداني کرد.

عضو کميسيون امنيت ملي و سياست خارجي مجلس شوراي اسلامي، از پليس به عنوان پيشاني نظام اسلامي نام برد که بايد در تراز جمهوري اسلامي قدم بردارد.

ذوالنور با اشاره به همدلي ميان نمايندگان مردم قم در مجلس شوراي اسلامي در برخورد با برخي ناهنجاري ها در استان، عزم جمعي مسئولان مربوطه را لازمه اين موضوع دانست.

وي با اشاره به عدم رعايت قانون از سوي موتورسواران در قم، بر لزوم فرهنگ سازي در اين رابطه از سوي صدا و سيما تاکيد کرد.

کسب رضايتمندي حداکثري مردم قم از پليس استان 

سردار”کاظم مجتبايي”فرمانده انتظامي استان قم در اين جلسه، گفت: شرايط خدمت در نيروي انتظامي به گونه اي است که پليس بايد با بخش هاي مختلف اجتماع با رأفت و نيز با مجرمان، رفتاري قاطعانه داشته باشد.

وي به حساسيت کار پليس در قم و انتظاراتي فراتر  از يک استان از آن اشاره کرد و گفت:خوشبختانه در درون سازماني بزرگ مانند نيروي انتظامي اقدامات خوبي براي ارتقاء علمي، شناختي و ادراکي کارکنان انجام شده تا آنان با معلومات بالا و درکي صحيح از ماموريت، بهنگام و به موقع عمل کنند.

فرمانده انتظامي استان قم به کسب رضايتمندي حداکثري مردم قم از پليس در ارزيابي هاي ناجا اشاره کرد و گفت: امروز پليس ارتباط خود را با دستگاه هاي فرهنگي، سياسي و اجتماعي حفظ کرده و ضمن برخورداري از تخصص لازم، علم مدارانه براي پيشبرد اهداف خود گام بر مي دارد.

سردار مجتبايي به مشکلات ترافيک شهري و عدم رعايت قانون از سوي برخي موتورسواران در قم اشاره و 17دستگاه را مسئول ساماندهي موتورسيکلت سواران دانست و حل مشکلات زير ساختي استان و فرهنگ سازي را در اين رابطه مهم ارزيابي کرد.

قدرداني از  نيروي انتظامي و دستگاه قضائي در بحث عفاف و حجاب

مهندس “احمد اميرآبادي فراهاني” نماينده مردم قم و عضو کميسيون طرح و برنامه و بودجه مجلس نيز طي سخناني با اشاره به حضور پليس در تامين امنيت دهمين دوره انتخابات مجلس شوراي اسلامي، از حساسيت و رعايت بي طرفي پليس در اجراي قانون قدرداني کرد.

عضو کميسيون طرح و برنامه و بودجه مجلس شوراي اسلامي سپس به موضوع حجاب و عفاف و دغدغه متدينين و خانواده معظم شهداء و ايثارگران اشاره و ضمن قدرداني از حساسيت دستگاه قضائي و نيروي انتظامي در اين رابطه بر لزوم اهتمام تمامي دستگاه ها تاکيد کرد.

مهندس اميرآبادي سپس با تاکيد بر ضرورت کنترل بيش از پيش فضاي مجازي از سوي متوليان امر، خاطرنشان کرد: ما در مباحث اعتقادي کوتاه نمي آييم اگر در اين زمينه کمبودي وجود داشته و نياز به تصويب قانون داريم بايد در مجلس اين موضوع بررسي شود.#

دسته‌بندی نشده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *