افزایش ۷ درصدی تقدیر و تشکر شهروندان ار عملکرد پلیس پیشگیری

رئیس پلیس پیشگیری ناجا با ارائه گزارش عملکرد این پلیس از افزایش ۷ درصدی میزان رضایتمندی و تقدیر شهروندان از پلیس پیشگیری خبر داد.

به گزارش سادس، سردار محمد شرفی در تشریح اقدامات پلیس پیشگیری در ایام نوروز اظهار داشت: تمهیدات پلیس پیشگیری در راستای تامین امنیت همزمان با آغاز طرح نوروزی ناجا از بیست‌و‌پنجم اسفند ماه تا پایان پانزدهم فروردین ماه صورت گرفت.

وی با بیان اینکه تشکیل کمیته های پنج‌گانه اقدامات نظارتی، رصد وقوع جرایم و تحلیل آن از برنامه های در دست اجرای این پلیس بود، افزود: صدور دستورات هوشیاری و آگاه‌سازی جامعه با استفاده حداکثری از امکانات صمعی و بصری مانند نصب بنر، پخش تراکت، کتابچه‌های آموزشی و هشداری از جمله برترین اقدامات پلیس پیشگیری در طول نوروز برشمرده شد.

رئیس پلیس پیشگیری ناجا ادامه داد: در راستای اطلاع‌رسانی به موقع و دقیق و آگاهی‌بخشی عمومی از ظرفیت رسانه های جمعی به ویژه صدا و سیما نیز بیشترین استفاده را بردیم.

سردار شرفی همچنین به برپایی ایستگاه های ثابت و سیار بازرسی، چادر و کانکس‌های نوروزی پلیس در سطح معابر، محله ها و مسیرهای پرتردد اشاره و اظهار کرد: با بکارگیری تمام ظرفیت ها و امکانات موجود توسط پلیس پیشگیری شاهد کاهش ۲۹ درصدی تشکیل پرونده انواع جرایم در نوروز امسال نسبت به مدت زمان مشابه در سال ۹۴ بوده ایم.

وی همچنین از کاهش ۴ درصدی وقوع سرقت در کشور خبر داد و اضافه کرد: میزان تقدیر و رضایتمندی مردم از عملکرد پلیس پیشگیری نیز ۷ درصد افزایش داشته است.

رئیس پلیس پیشگیری ناجا در پایان از همکاری مردم با پلیس تقدیر کرد و گفت: خدمات‌رسانی شایسته و ارتقاء خدمات انتظامی به شهروندان از برنامه های همیشگی پلیس پیشگیری است.

دسته‌بندی نشده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *