اعتراف سارق حرفه ای به ۵۰ فقره سرقت از سالخوردگان

سارق حرفه ای که با کمک همدستش از ۵۰ مرد مسن در شهر اراک سرقت می کرد، در عملیات پلیس شناسایی و دستگیر شد.

به گزارش سادس به نقل از پایگاه خبری پلیس سرهنگ “شهرام امیریان” ، گفت: از حدود دو ماه قبل با توجه به اعلام سرقت هایی از افراد مسن به مرکز فوریت های پلیس ۱۱۰، بررسی موضوع به صورت ویژه در دستور کار ماموران انتظامی شهرستان اراک قرار گرفت.

وی افزود: در بررسی از صحنه های سرقت و در اظهارات شاکیان پرونده که همگی از افراد پیر و سالخورده بودند، مشخص شد که در بیشتر سرقت ها، دو جوان موتورسوار به مغازه آنها مراجعه و با شگردی خاص اقدام به سرقت وجه نقد و اجناس مغازه کرده و از محل متواری می شدند.

این مقام انتظامی افزود: در برخی موارد نیز سارقان با حضور در مقابل عابربانک ها، اقدام به سرقت وجوه نقد از افراد سالخورده  کرده و از محل متواری می شدند.

سرهنگ امیریان در ادامه به اقدامات تخصصی پلیس با همکاری تیمی از کارآگاهان پلیس آگاهی و هماهنگی با دستگاه قضائی در راستای دستگیری سارقان اشاره کرد و اذعان داشت: با توجه به اینکه مشخصات سارقان به کلیه تیم های گشت انتظامی اعلام شده بود، سرانجام روز گذشته یکی از تیم های گشت کلانتری ۱۱ عامل اصلی سرقت ها را در یکی از خیابان های شهر اراک شناسایی و دستگیر کردند. وی اظهار داشت: ‌در بازجویی های به عمل آمده ، متهم دستگیر شده به ۵۰ فقره سرقت از افراد مسن و سالخورده در سطح شهر اراک اعتراف کرد.

فرمانده انتظامی شهرستان اراک با اشاره به پیگیری تحقیقات تخصصی در دستگیری همدست دیگر متهم پرونده تصریح کرد: افرادی که به این روش از آنها سرقت شده است می توانند برای پیگیری پرونده خود به کلانتری ۱۱ شهرستان اراک مراجعه کنند.#

دسته‌بندی نشده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *