اعتراف سارق حرفه اي به 50 فقره سرقت از سالخوردگان

سارق حرفه اي كه با كمك همدستش از 50 مرد مسن در شهر اراك سرقت مي كرد، در عمليات پليس شناسايي و دستگير شد.

به گزارش سادس به نقل از پایگاه خبری پلیس سرهنگ “شهرام اميريان” ، گفت: از حدود دو ماه قبل با توجه به اعلام سرقت هايي از افراد مسن به مركز فوريت هاي پليس 110، بررسي موضوع به صورت ويژه در دستور كار ماموران انتظامي شهرستان اراک قرار گرفت.

وي افزود: در بررسي از صحنه هاي سرقت و در اظهارات شاكيان پرونده كه همگي از افراد پير و سالخورده بودند، مشخص شد كه در بيشتر سرقت ها، دو جوان موتورسوار به مغازه آنها مراجعه و با شگردي خاص اقدام به سرقت وجه نقد و اجناس مغازه کرده و از محل متواري مي شدند.

اين مقام انتظامي افزود: در برخي موارد نيز سارقان با حضور در مقابل عابربانك ها، اقدام به سرقت وجوه نقد از افراد سالخورده  کرده و از محل متواري مي شدند.

سرهنگ اميريان در ادامه به اقدامات تخصصي پليس با همكاري تيمي از كارآگاهان پليس آگاهي و هماهنگي با دستگاه قضائي در راستاي دستگيري سارقان اشاره کرد و اذعان داشت: با توجه به اينكه مشخصات سارقان به كليه تيم هاي گشت انتظامي اعلام شده بود، سرانجام روز گذشته يكي از تيم هاي گشت كلانتري 11 عامل اصلي سرقت ها را در يكي از خيابان هاي شهر اراك شناسايي و دستگير كردند. وي اظهار داشت: ‌در بازجويي هاي به عمل آمده ، متهم دستگير شده به 50 فقره سرقت از افراد مسن و سالخورده در سطح شهر اراك اعتراف كرد.

فرمانده انتظامي شهرستان اراك با اشاره به پيگيري تحقيقات تخصصي در دستگيري همدست ديگر متهم پرونده تصريح کرد: افرادي كه به اين روش از آنها سرقت شده است مي توانند براي پيگيري پرونده خود به كلانتري 11 شهرستان اراك مراجعه کنند.#

دسته‌بندی نشده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *