انهدام مهمترین بانک داعش در مرکز موصل

مهمترین بانک گروه تروریستی داعش در پی یک حمله هوایی در مرکز موصل منهدم شد.

به گزارش سادس به نقل از المسله، یک منبع امنیتی در استان نینوا گفت که مهمترین بانک گروه تروریستی داعش در پی یک حمله هوایی در مرکز موصل منهدم شد.

وی افزود: جنگنده‌های ائتلاف بین‌المللی، یک بانک واقع در ساحل چپ موصل را هدف قرار داد که در پی این حمله این بانک و هفت مقر تاکتیکی داعش منهدم شد.

این منبع که خواست نامش فاش نشود، گفت که این بانک از مهمترین مراکز نگهداری پولهای داعش به شمار می‌رفت.

وی همچنین اظهار داشت که در پی این حمله، یک سرکرده مهم گروه تروریستی داعش در آنچه دیوان بیت‌المال داعش خوانده می‌شود و تعدادی از همراهانش کشته شدند.

این منبع افزود: این حمله از طریق هماهنگی با دستگاههای اطلاعاتی امنیتی عراق که مراکز استقرار عناصر گروه تروریستی داعش را مشخص کردند صورت گرفت.

گروه تروریستی داعش سحرگاه روز بیستم خرداد (۱۰ ژوئن) سال ۱۳۹۳ به موصل مرکز استان نینوا و دومین شهر بزرگ عراق واقع در ۴۰۰ کیلومتری بغداد پایتخت این کشور حمله کرد و این شهر را به تصرف خود درآورد.

عملیات آزادسازی موصل از فروردین ماه گذشته آغاز شده و از آن زمان تاکنون نیروهای عراقی چندین شهر و روستا از جمله شهر القیاره در جنوب موصل را از دست تروریستهای داعشی آزاد کرده‌ و دهها تن از عناصر داعش از جمله سرکرده‌های این گروه تروریستی را به هلاکت رسانده‌اند.

دسته‌بندی نشده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *