مصطفي كارخانه:به قهرماني در ليگ باشگاه هاي جهان فكر مي كنيم.

تيم واليبال بانك سرمايه در بازگشت از مسابقات جام باشگاه هاي آسيا مورد استقبال مديران بانك سرمايه قرار گرفت.
به گزارش سادس به نقل از روابط عمومي بانك سرمايه، تيم واليبال بانك سرمايه كه به عنوان نماينده ايران به مسابقات قهرماني باشگاه هاي آسيا راه يافته بود، پس از پيروزي و كسب جايگاه اول اين مسابقات شب گذشته به كشور بازگشت. مسئولان بانك سرمايه و باشگاه فرهنگي ورزشي سرمايه كه به منظور استقبال از تيم قهرمان خود به فرودگاه امام خميني ره رفته بودند ، با استقبالي پرشور بازگشت اعضاي تيم و كادر مربيگري و ديگر همراهان را به ميهن اسلامي گرامي داشتند.

در اين مراسم كه در محل پاويون اختصاصي فرودگاه انجام شد دكتر بهمن خادم ضمن تبريك اين پيروزي گفت: همت، كار تيمي و اراده براي خوشحالي مردم ايران هديه ي شايسته اي است كه تيم واليبال سرمايه با پيروزي و كسب مقام اول مسابقات قهرماني جام باشگاه هاي آسيا به مردم شريف ايران و مشتريان اين بانك هديه كرده اند.

همچنين محمد نقي نائيجي سرپرست باشگاه فرهنگي ورزشي سرمايه با سپاسگزاري از دعاي خير مردم ايران گفت: ما توانستيم با دعاي خير مردم به عنوان نماينده ايران، قهرمان آسيا شويم و انشالله اين نوار پيروزي با توكل به خدا و همت اعضاي تيم ادامه خواهد يافت.

در اين مراسم مصطفي كارخانه سر مربي تيم هم گفت: قول داده بوديم به جبران حمايت ها و پشتيباني هاي بانك سرمايه كاپ قهرماني را به خانه بياوريم كه به قولمان عمل كرديم. ما از هم اكنون به قهرماني در باشگاه هاي جهان مي انديشيم.

گفتني است تيم واليبال بانك سرمايه كه توانست با شايستگي مقام اول مسابقات قهرماني واليبال آسيا را در ميانمار به دست آورد در سال ۲۰۱۷ در مسابقات جهاني ليگ قهرمانان جهان شركت خواهد كرد.

دسته‌بندی نشده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *