رسيدگي به پرونده ها در كلانتري به روش الكترونيكي

جانشين پليس پيشگيري ناجا گفت: در جهت بهره مندي بيشتر از فناوري و اصلاح فرايندها، چرخه رسيدگي به پرونده ها در كلانتري به روش الكترونيكي انجام خواهد شد.

به گزارش سادس به نقل ازپايگاه خبري پليس سردار ” مهدي معصوم بيگي”گفت: در راستاي كيفي سازي و بهبود خدمات انتظامي، طرحي در دست نهايي شدن است كه فرايند چرخه رسيدگي در كلانتري ها به روش الكترونيكي و پيامكي به اطلاع شاكي خواهد رسيد.

وي با بيان اينکه يكي از راهبردهاي اين پليس در جهت بهره مندي بيشتر از  فناوري و اصلاح فرايندهاست، افزود: در اين راستا، به منظور بهبود خدمات انتظامي ، تسهيل در امر رسيدگي به پرونده ها و افزايش رضايت مندي مردم، با استفاده از سامانه “ثبت شكايت” در كلانتري ها، ظرفيت اطلاع رساني به روش “الكترونيكي” و “پيامكي” فعال مي شود.

جانشين پليس پيشگيري ناجا اضافه کرد : در طي فرايندها و مراحل انتظامي، پرونده هاي مطروحه در مرحله رسيدگي در كلانتري به اطلاع شاكي خواهد رسيد.

سردار معصوم بيگي خاطر نشان کرد: فعال شدن اين سيستم موجب تسريع در رسيدگي، افزايش رضايت مندي مردم و كاهش حجم مراجعات حضوري ارباب رجوع به كلانتري ها مي شود.  اين روند ضمن تسهيل در امور، در ايجاد و ارتقاء اعتماد عموم به حوزه انتظامي موثر است. #

دسته‌بندی نشده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *