دستگيري سارق حرفه اي منزل با 25 فقره سرقت در زنجان

فرمانده انتظامي استان با اشاره به اينكه امنيت توليد اجتماعي است ، تصريح كرد: با كار اطلاعاتي پليس سارق حرفه اي منزل با 25 فقره سرقت شناسايي و دستگير شد.

به گزارش سادس پايگاه خبري پليس، سردار “عليرضا صالحي” گفت: در پي وقوع چند مورد سرقت منزل و مغازه در سطح شهرستان زنجان، رسيدگي به موضوع به صورت ويژه در دستور کار مأموران انتظامي و آگاهي قرار گرفت.

وي افزود: ماموران کلانتري 12سبزه ميدان و 13 شهيد رجائي با انجام تحقيقات گسترده، از رد پاي سارق سابقه دار مطلع شدند و در يك اقدام پليسي سارق سابقه دار اين پرونده را دستگير کردند.

اين مقام ارشد انتظامي استان زنجان با بيان اينکه متهم در ابتدا منکر هرگونه بزه ارتکابي شد، تصريح کرد: در بازجويي هاي تکميلي و مواجهه شدن با ادله پليس، سارق به 25 فقره سرقت منزل و مغازه در سطح شهر زنجان اعتراف کرد.

فرمانده انتظامي استان زنجان با اشاره به معرفي متهم به مقام قضائي از شهروندان خواست شماره سريال لوازم برقي و با ارزش منزلشان را يادداشت و در جاي مطمئن نگهداري كنند تا در هنگام بروز سرقت ، كشف و تحويل آنها به شما با سهولت انجام شود و حتي الامكان درب هاي ورودي و داخلي منزل را به سيستم هشدار دهنده مجهز و از نگهداري وجوه نقد و اشياء قيمتي در منزل بپرهيزند./

دسته‌بندی نشده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *