انهدام باند گروگانگیری در اصفهان / آزادی ۹ گروگان از چنگال آدم رباها

فرمانده انتظامی استان از انهدام یک باند گروگانگیری خشن و آزادی ۹ نفر از گروگان ها در عملیات وی‍ژه کارآگاهان پلیس آگاهی خبر داد.

به کزارش سادس به نقل از پایگاه خبری پلیس سردار “عبدالرضا آقاخانی” گفت : در پی وقوع دو مورد آدم ربایی و سرقت در برخی از جاده های ترانزیتی استان اصفهان که در ساعات پایانی شب اتفاق می افتاد، بررسی و رسیدگی موضوع به صورت ویژه در دستور کار کارآگاهان پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی استان قرار گرفت .

وی افزود: ماموران پلیس آگاهی استان ،پس از انجام یکسری اقدامات تخصصی و تلاش شبانه روزی سرانجام دو نفر از گروگانگیران را شناسایی و آنها را طی یک عملیات غافلگیرانه در مخفیگاهشان دستگیر کردند.

آقاخانی ضمن اشاره به آزاد کردن ۹ نفر از افراد ربوده شده که در مخفیگاه آدم ربایان حبس شده بودند اضافه کرد: متهمان در اعترافات خود پنج تن از همدستان خود را نیز معرفی کردند .

این مقام ارشد انتظامی استان خاطر نشان کرد: پنج نفر از این باند هفت نفره نیز در یک عملیات منسجم و دقیق هنگامی که قصد انجام سرقت و آدم ربایی در یکی از جاده های استان اصفهان را داشتند دستگیر شدند .

وی در خصوص نحوه فعالیت اعضاء این باند گفت: متهمان در ساعات پایانی شب بوسیله میخ، خودروهای عبوری را پنچر و با ضرب و شتم راننده ، سرنشینان خودرو را گروگان گرفته و به یکی از شهرستان های اطراف استان منتقل می کردند.

این مقام انتظامی بیان داشت : متهمان بعد از آدم ربایی با خانواده گروگان ها تماس گرفته و از هرکدام مبلغ ۵۰۰ میلیون ریال را در ازای آزادی آنها درخواست کرده بودند که با اقدام سریع و به موقع کارآگاهان پلیس، در عملی کردن نقشه خود ناکام ماندند.

فرمانده انتظامی استان اصفهان با بیان اینکه تمامی اعضای این باند خشن سابقه دار و غیر بومی هستند گفت: در این عملیات از آدم ربایان دو قبضه سلاح جنگی و ابزارهای مورد استفاده در سرقت کشف شده است.

سردار آقاخانی از کسانی که در ساعات پایانی شب در جاده ها تردد می کنند خواست در صورت هر گونه موارد مشکوک بلافاصله از طریق تماس با تلفن ۱۱۰ پلیس را مطلع کنند.

فرمانده انتظامی استان با اشاره به فعالیت گشت های ویژه جاده ای پلیس به قاچاقچیان ، سارقان ، اراذل و اوباش و افراد شرور هشدار داد و گفت : پلیس اصفهان با جدیت و اهتمام ویژه با هرگونه ناهنجاری و رفتار مجرمانه برخورد قاطع کرده و اجازه نمی دهد عده ای افراد شرور امنیت استان را برهم بزنند .

دسته‌بندی نشده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *