افتتاحیه آموزش مجازی کارگاه توجیهی نرم افزار جامع حسابداری موسسه اعتباری کوثر

افتتاحیه برنامه آموزش مجازی کارگاه توجیهی نرم افزار جامع حسابداری ویژه مدیران و کارشناسان مالی استانها با حضور محمد رضا عالی پور معاونت مالی،سید هادی هاشمی معاونت توسعه ومدیریت سرمایه انسانی و برخی مدیران و کارشناسان برگزار شد.
به گزارش سادس به نقل ازرویکرد محمد رضا عالی پور،معاون مالی موسسه اعتباری کوثر در آئین افتتاح برنامه آموزش مجازی کارگاه توجیهی نرم افزار جامع حسابداری گفت: ساماندهی نرم افزار سیستمی برهان کاری فنی و حرفه ای بود که با تلاش تیم متخصص، مدیریت جهادی و نتیجه بررسی و تحلیل بیش از ۱۰۰۰ ساعت کار فنی به بهره برداری رسید .

وی افزود: این نرم افزار برای اولین بار در موسسه اعتباری کوثر اجرایی می شود و امیدواریم نتایج آن، تسهیل در کارها و سرعت بخشیدن به فرآیندهای اجرایی موسسه را به دنبال داشته باشد .

سید هادی هاشمی معاونت توسعه ومدیریت سرمایه انسانی در افتتاحیه این مراسم با اشاره به اهمیت آموزش و بسترهای لازم در زمینه آموزش مجازی عنوان کرد: امکانات لازم برای آموزش مدیران و کارشناسان مالی در حوزه مرکزی و استانها از طریق مجازی فراهم شده است و به راحتی می توان آموزشهای لازم را بدون حضور در محل تدریس استاد و به صورت مجازی فراگرفت.

دسته‌بندی نشده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *