دستگیری عامل شهادت مامور هادی پودینه در زاهدان

فرمانده انتظامی استان گفت:شب گذشته در عملیات پیچیده و منسجم پلیسی عامل اصلی به شهادت رساندن مامور پلیس که با هویت جعلی متواری بود در زاهدان دستگیر شد.

سردار حسین رحیمی گفت:در تاریخ هجدهم سال ۹۳ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر استان در منطقه “جون آباد” با اعضای یک باند بزرگ توزیع کننده مواد مخدر که در حال جابه جایی مواد مخدر بودند در گیری شدند.

وی اظهار داشت :پس از کشف مواد افیونی در این عملیات مامور انتظامی هادی پودینه بر اثر اصابت گلوله توسط قاچاقچیان مسلح به درجه رفیع شهادت رسید و با توجه به اهمیت موضوع پرونده جهت بررسی بیشتر در اختیار کاراگاهان پلیس اگاهی قرار گرفت

فرمانده انتظامی استان در ادامه افزود:کاراگاهان پلیس آگاهی استان با پایش های میدانی رصد و کنترل مجرمان و متهمان سابقه دار، فردی با عنوان ش.ش را که عامل اصلی شهادت مامور نیرو انتظامی بود شناسایی کردند.

سردار رحیمی به تلاش های شبانه روزیی پلیس برای دستگیری این متهم اشاره داشت و گفت:این قاچاقچی حرفه ای با تهیه شناسنامه جعلی و تغییر هویت برای فرار از چنگ قانون به طور مداوم در شهرستان های استان در حال تغییر مکان بود که شب گذشته در عملیاتی منجسم و غافلگیرانه توسط ماموران پلیس در زاهدان دستگیر شد.

وی با اشاره به اینکه این متهم حرفه ای دارای چندین فقره سابقه ی کیفری است اظهار داشت وی در تحقیقات تخصصی و فنی کار آگاهان و حمل مسلحانه چندین محموله مواد مخدر در گیری مسلحانه با ماموران نیروی انتظامی و به شهادت رساندن مامور پلیس در تاریخ هجدهم تیر ماه ۹۳سال اعتراف کرد.

دسته‌بندی نشده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *