ارائه صادقانه ترين خدمات به مردم از سوي نيروي انتظامي

نماينده مردم شهرستان هاي اراك، كميجان و خنداب در دهمين دوره مجلس شوراي اسلامي گفت: صادقانه ترين خدمات به مردم را نيروي انتظامي ارائه مي دهد.

به گزارش سادس به نقل ازپايگاه خبري پليس، “سيد مهدي مقدسي” در جمع كاركنان پليس در اراك با اشاره به تلاش هاي نيروي انتظامي در حفظ و ارتقاء امنيت اجتماعي اظهار داشت:‌ در عرصه هاي مختلف انقلاب همواره شاهد خدمت رساني بي منت كاركنان ناجا بوده ايم و بخش بزرگي از امنيت امروز جامعه، در سايه اين مجاهدت ها و ايثارگري ها نمود داشته است.

وي افزود: ‌عقلانيت، مردم داري، احساس مسئوليت و شناخت صحيح از جامعه از ويژگي هاي بارز كاركنان نيروي انتظامي است كه بازخورد آن افزايش اعتماد و رضايت مندي به عملكرد اين نيرو است.

سيد مهدي مقدسي به پيچيدگي و حساسيت شغل پليس نيز اشاره داشت و گفت: درك صحيح و كارشناسي و جامعه، شناخت عميق از اقشار مختلف اجتماعي و نوع تعامل اثربخش با مردم از ويژگي هايي است كه بايستي كاركنان نيروي انتظامي داشته باشند و توفيقات نيروي انتظامي نشان از تجلي اين ويژگي ها در پليس امروز كشور ما دارد.

مقدسي در ادامه افزايش سطح انتظارات از عملكرد نيروي انتظامي را نشان از اقدامات اثربخش اين نيرو خواند و تصريح کرد: نيروي انتظامي صادقانه ترين خدمات را به مردم ارائه مي دهد.

نماينده مردم شهرهاي اراك، كميجان و خنداب در مجلس شوراي اسلامي در پايان ضمن قدرداني از زحمات پليس در ايجاد نظم و امنيت اجتماعي  بيان داشت: عملكرد صحيح اين نيرو همواره سبب شده است كه نسبت به قبل انتظارات مردم در عرصه امنيت اجتماعي بيشتر شود و در اين راستا اهتمام همه مسئولان نيز تحقق هر چه بهتر توسعه خدمت رساني به مردم در عرصه هاي مختلف  را در پي دارد./

دسته‌بندی نشده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *