حقوق های نامتعارف از منظر دین و عقل/ خنثی سازی میدان مین معبرهای نفوذ شیطان با فراموشی احکام اسلام

این مسئله واضح و مبرهن است که شیطان بدنبال تفرق مسلمان باتیکه بر تمامی ابزار از جمله حقوق های نجومی است پس پر واضح است که گیرندگان و دهندگان حقوق نجومی خاطی هستند و باید مجازات گردند.

سرویس اجتماعی سادس- حامد آزادی: در سراسر کره زمین تنها عده کمی مسلمان هستند، مسلمانان با توجه به فرهنگ های جاری در دین اسلام،روزانه تجمع عبادی و گاهی تجمع عبادی سیاسی دارند. اما امروز با تزریق تروریست از سوی غرب، و با کمک برخی کشورهای اسلامی و بوسیله پول مردم مسلمان، کشورهای اسلامی در آتش نا امنی و بی ثباتی می سوزند.

امروز دنیای اسلام شاهد، عدم امنیت جانی و مالی، بی ثباتی می باشد. باتوجه به این بی ثباتی ها جایی برای حل مسئله تهاجم فرهنگی بوسیله رسانه در کشورهای اسلامی نمی ماند.

از طرفی شیطان، به عزت خداوند قسم خورده است تا همه بندگان خدا را از راه حق منحرف نماید، او برای انحراف انسان راه های مختلفی را انتخاب می نماید، او بدنبال تفرق انسان ها از حول حق است و در این میان از هیچ تلاشی فروگذار نمی کند. هنگامی که انسان ها حول کلمه توحید در مقابل باطل جمع می شوند. شیطان عصبانی شده و  تمام تلاش خود را می نماید تا این جمع را متفرق نماید.

در میان کشورهای اسلامی، ایران اسلامی در تمام چهار گوشه آن امنیت جانی و مالی برقرار است، و تجمع بر کلمه توحید، شعار اولیه این حکومت است. حال بدون شک هدف شیطان قرار می گیرد. شیطان بدنبال انحراف مردم این سرزمین وسست کردن افکار آن نسبت به عامل این تجمع می باشد، این عامل حکومت اسلامی است. شیطان با توجه به پشتکاری که دارد، هر از چند گاهی راهی جدید ابداع کرده و پیش می رود.

او امروز با تکیه بر حقوق های نجومی برخی مسئولین را در حال پیش روی در صفوف مومنین است، شیطان بدنبال نا امید کردن مردم از حکومت اسلامی است و تمام تلاش خود را برای انجام این امر می نماید. گاهی، عقائد دینی را مانع پیشرفت ایران اسلامی معرفی می نماید، گاهی حقوق های نجومی برخی مسئولین را بهانه کار خود قرار می دهد.

مسئولینی که چنین حقوق هایی دریافت کرده اند و کسانی که چنین حقوق هایی پرداخت کرده اند هر دو اشتباه کرده اند، اما اشتباه برخی نباید باعث تفرق ما از کلمه توحید گردد، برای دوری از تجمع باید، این هدف را روزانه برای خود یاد آور شویم. برای شیطان فرقی نمی کند، که این تجمع را متفرق نماید، یا افکار پوچ در آن ها تزریق نموده ماهیت جمع را تغییر دهد. او بدنبال عدم تجمع بر کلمه توحید است.

مردم ایران با هوشیاری که دارند، هیچگاه اجازه نخواهند داد، شیطان به اهدافش برسد، هدف شیطان تفرق بین صفوف مومنین است. اما در مقابل خداوند در سوره عصر آیه 3 می فرماید، یکدیگر را توصیه به حق نمایید، یعنی در مقابل کار شیطان که الغاء ناتوانی حق از ادامه مسیر و شکست در آینده است. خداوند فرمان می دهد یکدیگر را توصیه به حق نمایید، گاهی حق بوسیله الهامات شیطانی گم می شود و این توصیه و سفارش باعث زنده شدن و حیات هر روزه او می گردد، این توصیه بر عهده خود مومنین است.

اما آنچه بیان شد، نکاتی از نگاه مردم به حکومت اسلامی بود، حال اگر بخواهیم نگاهی از بالا به پایین داشته و از سوی حکومت و وظایف او نسبت به مردم بنگریم. حکومت بوسیله مجازات مجرمین و روشن کردن تمام نقاط ابهام، مانع از تفرق مردم حول کلمه توحید می گردد. زیرا تکیه بر ابهامات یکی  از راه هایی است که شیطان بوسیله آن اهداف خود را پیش می برد.

مردم و مسئولین باید این را بدانند، شیطان برای انحراف هر کدام از آن ها راه مختلفی را بر می گزیند و همه را با یک عامل منحرف نمی نماید. حضرت امیر المومنین علی (علیه السلام) در سفارشات شان به کمیل می فرمانید، زمین پر است از دام های شیطان، حضرت راه نجات از دام ها را تمسک جستن به خاندان اهل بیت می داند. حضرت در ادامه می فرمایند، او بگونه ای به تو الهام می نماید که گمان می کنی، ملکی بر تو وحی نموده است در حالیکه شیطان رجیم است، اگر به او اطمینان نمایی تو را به اموری که باعث هلاکت و انحراف از حق می گردد امر می نماید.

پس امروز، اگر شیطان از ورود در مرزهای ایران احساس عجز می نماید، و نمی تواند با از بین بردن امنیت مالی و جانی، تجمع مومنین را از بین ببرد، بدنبال یأس مردم از نظام اسلامی و بزرگ کردن خطاهای برخی افراد دنیا پرست است. مردم با توصیه و سفارش یکدیگر به حق می توانند این توطئه شیطان را نیز خنثی نمایند. از طرفی مسئولین نیز با روشن نمودن نقاط ابهام و مجازات مجرمین مکرهای شیطان را خنثی نموده  و اجتماع حول کلمه توحید را از تفرق نجات می دهند.

 

 

دسته‌بندی نشده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *