برچسب سرویس های مدارس تهران رونمایی شد

برچسب سرویس های مجاز مدارس با حضور سید تیمور حسینی، رئیس پلیس تهران بزرگ و مدیرکل آموزش و پرورش، رئیس تاکسیرانی ، رئیس سازمان حمل و نقل و ترافیک و رئیس اتوبوسرانی تهران رونمایی شد.

به گزارش سادس به نقل از رویکرد ، سید تیمور حسینی، رئیس پلیس تهران بزرگ در این مراسم طی سخنانی گفت: طی دو سال گذشته در سطح شهر تهران ما شاهد بروز حوادثی در سرویس مدارس نبوده ایم و انتظار می رود مشکلات و نارسایی ها باز هم به حداقل ممکن برسد.

وی سرویس مدارس را کلاس دوم دانش آموزان خواند و افزود: سرویس مدارس فرصتی مناسب برای افزایش دانش فردی و اجتماعی دانش آموزان بوده و به نوعی همانند کلاس درس است که در جامعه تشکیل شده است.

علیرضا کمرئی رییس آموزش و پرورش شهر تهران ، تعداد دانش آموزان تهران را حدود یک میلیون و صد هزار نفر عنوان و بیان کرد: از اول مهر تقریبا تمام شهر حال و هوایی خاص می گیرد و حس خوبی در بین مردم ایجاد می شود .

وی تصریح کرد: حدود ۱۷۰۰ واحد آموزشی در سطح شهر تهران هست که ۱۷۰۰ مدیر در آنها در کنار پلیس راهور ، تاکسیرانی و اتوبوسرانی مسئولیت تردد دانش آموزان را به عهده دارند.

مازیار حسینی، رئیس سازمان حمل و نقل و ترافیک تهران نیز در این برنامه اظهار داشت: تهران دارای ۱ میلیون ۱۰۰ هزار دانش آموز و حدود ۷۰۰ هزار دانشجو است که با احتساب حدود ۸ میلیون جمعیت آن، تمام خانوارها حداقل یک عضوشان در این رابطه درگیر است.

وی افزود: این حرکت صورت گرفته در واقع علاج واقعه قبل از وقوع است و ما به خانواده ها هشدار می دهیم حتما در انتخاب سرویس مدارس به این برچسب امتنان داشته باشند تا دچار مشکل نشوند.

همزمان با این رونمایی تفاهمنامه ای چندجانبه که توسط سازمان های فوق منعقد شده بود نیز تبادل شد.

دسته‌بندی نشده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *