حضورپست‌بانک‌ایران در نوزدهمین نمایشگاه بین‌المللی کامپیوتر- ایرانکام در مشهد مقدس

پست‌بانک‌ایران به‌منظور معرفی خدمات و دستاوردهای خود در نوزدهمین نمایشگاه بین‌المللی کامپیوتر- ایرانکام و همچنین ششمین نمایشگاه شهر هوشمند که طی دوازدهم لغایت شانزدهم شهریورماه سال جاری درمحل نمایشگاه‌های بین‌المللی مشهد برگزار می‌شود حضوری فعال دارد.
به گزارش سادس به نقل از روابط عمومی پست‌بانک‌ایران،این بانک با ایجاد غرفه در نمایشگاه مذکور و استقرار کارشناسان مدیریت شعب خراسان رضوی و اداره‌کل روابط عمومی، نمایندگان باجه نمایندگی خدمات بانکی، بورس و بیمه تجارت‌نو در غرفه ضمن معرفی خدمات و عملکرد مجموعه بانک، پاسخگوی سؤالات بازدیدکنندگان و شرکت‌کنندگان می‌باشند.
همچنین پست‌بانک‌ایران با استقرار یک دستگاه خودپرداز(ATM) و ایجاد شعبه مجازی در غرفه مذکور اقدام به ارائه خدمات متنوع بانکی به بازدیدکنندگان نموده است.
غلامرضا حسن‌زاده مدیرشعب پست بانک خراسان رضوی نیز با حضور در این نمایشگاه و بازدید از غرفه بانک در گفتگوئی به تشریح اهمیت حضور پست‌بانک‌ایران در این نمایشگاه، معرفی توانائی‌ها و شایستگی‌های آن بویژه حضور درمناطق روستائی و دورافتاده پرداخت و گفت: علاوه بر معرفی دستاوردهای بانک، خدمات جدید نیز به صورت گسترده در بخش‌های مختلف به بازدیدکنندگان معرفی می‌شود.
گفتنی است: این نمایشگاه بین‌المللی با محوریت دولت، آموزش و تجارت هوشمند و با حضور بیش از ۱۱۶ شرکت داخلی از جمله شرکت‌های زیرمجموعه وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات و ۶ نمایندگی خارجی از کشورهای آلمان، چین، لیتوانی، تایوان، استرالیا و تایلند طی روزهای اعلام شده از ساعت ۱۶ لغایت ۲۲ آماده بازدید هموطنان می‌باشد.
دسته‌بندی نشده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *