شتاب و توسعه ورزش لرستان مرهون ارتقاء احساس امنيت

معاون سياسي امنيتي استاندار لرستان ، گفت: شتاب و توسعه استان در زمينه ورزش ، مرهون همكاري و تلاش ارزشمند پليس است .

به گزارش سادس به نقل ازپايگاه خبري پليس ، مهندس ” سيد سعيد شاهرخي ” در حاشيه اختتاميه مسابقات ليگ برتر كشتي فرنگي و آزاد كشور در لرستان كه با حضور 13 تيم در سالن ورزشي “شهيد چاغروند” خرم آباد برگزار شد ، گفت : برابر آمارهاي رسمي ،لرستان يكي از استان هاي امن كشور است.

وي در ادامه با بيان اين مطلب كه امروز با تلاش شبانه روزي و رشادت هاي نيروي انتظامي ، احساس امنيت در لرستان ارتقاء يافته است افزود : برگزاري مسابقات جهاني و كشوري به ميزباني اين استان ، نشان از بستر امنيت حاكم در استان است.

شاهرخي در بخش ديگري از سخنان خود با اشاره به اين كه امنيت مي تواند زمينه ساز سرمايه گذاري در استان شود ، گفت: توسعه و پيشرفت در زمينه هاي گوناگون از جمله علمي ، اقتصادي ، فرهنگي و اجتماعي درسايه امنيت امکان پذير است.

معاون سياسي امنيتي استاندار لرستان امنيت را ، پيش نياز توسعه برشمرد و يادآور شد: بدون شک امنيت يکي از مهمترين مولفه هاي سرمايه گذاري ، برگزاري مسابقات و … ، در استان است که اين مولفه ها با تلاش بي شائبه خادمان نظم و امنيت حاصل شده و استمرار آن نياز به حمايت همه جانبه مردم و مسئولان دارد .

گفتني است ، مسابقات ليگ برتر كشتي فرنگي و آزاد كشور در لرستان كه با حضور 13 تيم در سالن ورزشي شهيد چاغروند خرم آباد برگزار شد ، در دور آزاد ، تيم بيمه رازي لرستان اول ، پيام نور مازندران و ستارگان ساري به ترتيب دوم و سوم و در دور فرنگي نيز تيم بيمه رازي لرستان اول و آنزان ايذه و صنعت ايذه به ترتيب دوم و سوم شدند ./

دسته‌بندی نشده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *