شتاب و توسعه ورزش لرستان مرهون ارتقاء احساس امنیت

معاون سیاسی امنیتی استاندار لرستان ، گفت: شتاب و توسعه استان در زمینه ورزش ، مرهون همکاری و تلاش ارزشمند پلیس است .

به گزارش سادس به نقل ازپایگاه خبری پلیس ، مهندس ” سید سعید شاهرخی ” در حاشیه اختتامیه مسابقات لیگ برتر کشتی فرنگی و آزاد کشور در لرستان که با حضور ۱۳ تیم در سالن ورزشی “شهید چاغروند” خرم آباد برگزار شد ، گفت : برابر آمارهای رسمی ،لرستان یکی از استان های امن کشور است.

وی در ادامه با بیان این مطلب که امروز با تلاش شبانه روزی و رشادت های نیروی انتظامی ، احساس امنیت در لرستان ارتقاء یافته است افزود : برگزاری مسابقات جهانی و کشوری به میزبانی این استان ، نشان از بستر امنیت حاکم در استان است.

شاهرخی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به این که امنیت می تواند زمینه ساز سرمایه گذاری در استان شود ، گفت: توسعه و پیشرفت در زمینه های گوناگون از جمله علمی ، اقتصادی ، فرهنگی و اجتماعی درسایه امنیت امکان پذیر است.

معاون سیاسی امنیتی استاندار لرستان امنیت را ، پیش نیاز توسعه برشمرد و یادآور شد: بدون شک امنیت یکی از مهمترین مولفه های سرمایه گذاری ، برگزاری مسابقات و … ، در استان است که این مولفه ها با تلاش بی شائبه خادمان نظم و امنیت حاصل شده و استمرار آن نیاز به حمایت همه جانبه مردم و مسئولان دارد .

گفتنی است ، مسابقات لیگ برتر کشتی فرنگی و آزاد کشور در لرستان که با حضور ۱۳ تیم در سالن ورزشی شهید چاغروند خرم آباد برگزار شد ، در دور آزاد ، تیم بیمه رازی لرستان اول ، پیام نور مازندران و ستارگان ساری به ترتیب دوم و سوم و در دور فرنگی نیز تیم بیمه رازی لرستان اول و آنزان ایذه و صنعت ایذه به ترتیب دوم و سوم شدند ./

دسته‌بندی نشده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *