اعتماد و شفافیت؛ شاه کلید توسعه کمی و کیفیت بانک شهر

بانک شهر، بانک خصوصی و تخصصیست که مدت زمان زیادی از تولد آن نمی‌گذرد اما حرکت پرشتاب آن در دو سه سال اخیر به گونه‌ای است که شاید بتوان گفت، گوی سبقت را از دیگر بانک‌ها ربوده است.
به گزارش  سادس به نقل از رویکردساختار منظم، قانونمند، شفاف در کنار تبلیغات مفید‌، مؤثر و منحصر به فرد این بانک در کنار ارایه خدمات مطلوب، بانک شهر را به گونه‌ای معرفی و در اذهان شهروندان جا انداخته است که هر حرکتی نوین در این بانک با استقبال قابل ملاحظه از سوی شهروندان مواجه می‌شود.

برای مثال پیشخوان‌های شهر‌نت بانک شهر که خدمت نوینی است از این بانک در مدت زمان کوتاهی توانست جای خود را در بین همه آحاد جامعه باز کند.

از سوی دیگر در آستانه برگزاری مجامع بانک‌ها شنیده‌ها حاکی از آنست که به زودی سرمایه بانک شهر از ١۶هزار به ٢٠هزار میلیارد ریال ارتقاء می‌یابد.

این امر بدان معنی است که در کمتر از سه سال، منابع این بانک با افزایش ۵برابری خود از ۴هزار به ٢٠هزار میلیارد ریال خواهد رسید.

حرکتی که در نظام بانکی کشور نه کم‌نظیر، بلکه بی‌نظیر است.

این امر می‌تواند الگوی مناسبی باشد برای موسسات مالی و اعتباری تا ضمن پرداختن به آخرین دستاوردهای فناوری، تکیه بر شفافیت مالی، اعتمادسازی و جذب منابع همواره در چارچوب قوانین تعریف شده بانکی حرکت کند و مورد تحسین آحاد مختلف جامعه و حتی بانک مرکزی و نهاد‌های نظارتی نیز قرار گیرند.

در نهایت باید به این نکته اذعان داشت که بی‌تردید ساختار اقتصادی کشور مگر با بهبود عملکرد بانک‌ها به عنوان ساختارهای پیش‌زمینه و زیرساختی بهبود نخواهد یافت.

دسته‌بندی نشده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *