انهدام باند سارقان به عنف مسافرنما و کشف ۲۱ فقره سرقت خودرو در کرج

اعضای پنج نفره باند سارقان به عنف مسافرنما که با کرایه خودرو های سواری و کشاندن رانندگان به مناطق حاشیه شهر، خودرو ۲۱ نفر از مالباختگان را به سرقت برده بودند توسط کارآگاهان پلیس استان دستگیر شدند.

به گزارش سادس به نقل ازپایگاه خبری پلیس سردار “کامرانی صالح” گفت : در پی دریافت گزارش های متعدد مبنی بر سرقت های به عنف در پوشش مسافر، پیگیری موضوع در دستور کار ماموران اداره مبارزه با سرقت پلیس آگاهی استان البرز قرار گرفت .

وی افزود: در بررسی های اولیه ماموران مشخص شد که سارقان بعنف در اکیپ های دو و سه نفره تحت پوشش مسافر در نقاط مختلف شهرستان کرج اقدام به کرایه کردن خودروهای سواری مسافر بر کرده و با کشاندن رانندگان خودروها به نقاط خلوت شهر و تهدید با سلاح سرد، ضمن سرقت اموال رانندگان، خودروهای آنها را نیز به سرقت برده و متواری می شدند .

سردار کامرانی صالح بیان داشت: پس از انجام تحقیقات تکمیلی و نیز اطمینان از سریالی بودن سرقت ها، تیم ویژه ای از ماموران اداره مبارزه با سرقت پلیس آگاهی، روند تحقیقاتی پرونده را پیگیری و در نهایت دو نفر از سارقان را شناسایی و طی یک عملیات پلیسی دستگیر کردند؛ در بازرسی از مخفیگاه آنها تعدادی از اموال و مدارک متعلق به مالباختگان کشف شد.

این مقام انتظامی خاطرنشان کرد: با توجه به متواری بودن سه نفر دیگر از اعضای باند مذکور تحقیقات جهت شناسایی ردی از متهمان ادامه یافت و با تلاشهای شبانه روزی ماموران اداره مبارزه با سرقت پلیس آگاهی ، سایر اعضای باند نیز دستگیر و جهت تحقیقات تکمیلی به پلیس آگاهی منتقل شدند .

سردار کامرانی صالح ادامه داد: متهمان در ابتدا منکر هرگونه سرقت شدند اما در مواجهه حضوری با مستندات موجود به ناچار لب به اعتراف گشوده و به جرم خود مبنی بر ۲۱ فقره سرقت خودرو و اموال رانندگان اعتراف کردند .

فرمانده انتظامی استان البرز گفت: با توجه به کشف برخی از خودروهای مسروقه و سایر اموال مالباختگان، شکاتی که خودروآنها با شیوه و شگرد مذکور به سرقت رفته بود ، شناسایی و پس از دعوت به پلیس آگاهی اموال مالباختگان به صاحبان آنها برگردانده شد .

دسته‌بندی نشده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *