انهدام باند سارقان به عنف مسافرنما و کشف 21 فقره سرقت خودرو در کرج

اعضاي پنج نفره باند سارقان به عنف مسافرنما که با کرايه خودرو هاي سواري و کشاندن رانندگان به مناطق حاشيه شهر، خودرو 21 نفر از مالباختگان را به سرقت برده بودند توسط کارآگاهان پليس استان دستگير شدند.

به گزارش سادس به نقل ازپايگاه خبري پليس سردار “کامراني صالح” گفت : در پي دريافت گزارش هاي متعدد مبني بر سرقت هاي به عنف در پوشش مسافر، پيگيري موضوع در دستور کار ماموران اداره مبارزه با سرقت پليس آگاهي استان البرز قرار گرفت .

وي افزود: در بررسي هاي اوليه ماموران مشخص شد که سارقان بعنف در اکيپ هاي دو و سه نفره تحت پوشش مسافر در نقاط مختلف شهرستان کرج اقدام به کرايه کردن خودروهاي سواري مسافر بر کرده و با کشاندن رانندگان خودروها به نقاط خلوت شهر و تهديد با سلاح سرد، ضمن سرقت اموال رانندگان، خودروهاي آنها را نيز به سرقت برده و متواري مي شدند .

سردار کامراني صالح بيان داشت: پس از انجام تحقيقات تکميلي و نيز اطمينان از سريالي بودن سرقت ها، تيم ويژه اي از ماموران اداره مبارزه با سرقت پليس آگاهي، روند تحقيقاتي پرونده را پيگيري و در نهايت دو نفر از سارقان را شناسايي و طي يک عمليات پليسي دستگير کردند؛ در بازرسي از مخفيگاه آنها تعدادي از اموال و مدارک متعلق به مالباختگان کشف شد.

اين مقام انتظامي خاطرنشان کرد: با توجه به متواري بودن سه نفر ديگر از اعضاي باند مذکور تحقيقات جهت شناسايي ردي از متهمان ادامه يافت و با تلاشهاي شبانه روزي ماموران اداره مبارزه با سرقت پليس آگاهي ، ساير اعضاي باند نيز دستگير و جهت تحقيقات تکميلي به پليس آگاهي منتقل شدند .

سردار کامراني صالح ادامه داد: متهمان در ابتدا منکر هرگونه سرقت شدند اما در مواجهه حضوري با مستندات موجود به ناچار لب به اعتراف گشوده و به جرم خود مبني بر 21 فقره سرقت خودرو و اموال رانندگان اعتراف کردند .

فرمانده انتظامي استان البرز گفت: با توجه به کشف برخي از خودروهاي مسروقه و ساير اموال مالباختگان، شکاتي که خودروآنها با شيوه و شگرد مذکور به سرقت رفته بود ، شناسايي و پس از دعوت به پليس آگاهي اموال مالباختگان به صاحبان آنها برگردانده شد .

دسته‌بندی نشده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *