آمادگي ناجا براي تبادل دانش پليسي با پليس ساير کشورها / تجارب پليس ايران در مبارزه با موادمخدر در اختيار ساير کشورهاي قرار مي گيرد

فرمانده دانشگاه علوم انتظامي امين از اعلام آمادگي نيروي انتظامي جهت تبادل تجربيات و دانش پليسي با آکادمي هاي پليس تمام کشورها به ويژه استراليا خبرداد و گفت: تجارب ذي قيمتي در پليس جمهوري اسلامي ايران به ويژه در امر مبارزه با مواد مخدر وجود دارد که به عنوان يک رسالت جهاني مي بايست در اختيار ساير کشورها قرار بگيرد.

به گزارش سادس به نقل ازپايگاه خبري پليس، مراسم اختتاميه دوره تحليل اطلاعات با حضور “ايان بيگز” سفير استراليا و سردار “بختياري” فرمانده دانشگاه علوم انتظامي در مرکز آموزش بين المللي دانشگاه برگزار شد.

سردار دکتر بختياري با اشاره به اهميت موضوع پيشگيري، اظهارداشت: دانشگاه علوم انتظامي امين، آماده تبادل دانش و تجربيات خود در همکاريهاي بين المللي در تمام حوزه ها است.

وي با بيان اينکه امروز مبارزه با جرم، يک رسالت جهاني براي همه کشورها است به افزايش جرايم سازمان يافته در عصر کنوني اشاره و تصريح کرد: براي مبارزه با مجرمان نياز به دستيابي به آخرين دستاوردهاي علمي دانش پليسي است لذا براي اين کار پليس همه کشورها بايد زمينه هاي همکاري و مشارکت براي مبارزه بي امان با جرم و ظلم را داشته باشند.

سردار بختياري به دو ماموريت دانشگاه علوم انتظامي امين اشاره کرد و گفت: آموزش افسران بدو ورود ناجا به مدت 3.5 سال که قبل از ورود به خدمت در اين دانشگاه آموزش هاي لازم را فرا مي گيرند همچنين گروهي ديگر که با ديپلم پس از ورود به دانشگاه بعد از 3.5 سال با مدرک ستواندمي از دانشگاه فارغ التحصيل مي شوند.

فرمانده دانشگاه علوم انتظامي امين ادامه داد: گروه ديگر با تحصيلات ليسانس وارد دانشگاه شده و به مدت يک سال تحت آموزش هاي تخصصي پليس قرار مي گيرند.

وي، آموزش هاي تحصيلات تکميلي در مقاطع کارشناسي ارشد و دکترا را از ديگر وظايف دانشگاه علوم انتظامي امين عنوان کرد و گفت:علاوه بر آموزش هاي طولي، آموزش هاي کوتاه مدت و تخصصي براي کارکنان پليس هاي تخصصي در اين دانشگاه انجام مي شود.

سردار بختياري افزود: همچنين آموزش هاي مزبور به صورت ويژه براي کشورهايي که درخواست انجام آموزش هاي لازم را دارند، در مرکز آموزش بين المللي پليس صورت مي پذيرد.

فرمانده دانشگاه علوم انتظامي امين از آمادگي نيروي انتظامي و دانشگاه امين در جهت تبادل تجربيات و دانش پليسي با آکادمي هاي پليس در تمام کشورها به ويژه با کشور استراليا خبرداد و گفت: تجارب ذي قيمتي در پليس جمهوري اسلامي ايران به ويژه در امر مبارزه با مواد مخدر وجود دارد که اين به عنوان يک رسالت جهاني مي بايست در اختيار ساير کشورها قرار بگيرد.

سردار بختياري در خاتمه خاطرنشان کرد: جاي بسي خوشحالي است که افسران ما توانسته اند امروز در يک دوره کوتاه مدت از تجارب دوستان خود در استراليا استفاده کرده و آماده ايم اين گونه همکاري هاي مشترک در آينده نيز ادامه پيدا کند.#

دسته‌بندی نشده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *