كشف 873 كيلو انواع موادمخدر در گيلان

رئيس پليس مبارزه با مواد مخدر استان گيلان گفت: در 5 ماه اول سال 95 بالغ بر 873 كيلو انواع موادمخدر در استان كشف شده است.

به گزارش سادس به نقل ازپايگاه خبري پليس، “احداله احدي” رئيس پليس مبارزه با مواد مخدر فرماندهي انتظامي استان گيلان در نشست با جمعي از اصحاب رسانه، در تشريح عملكرد پليس مبارزه با مواد مخدر،گفت: درپنج ماه اول سال جاري در مقايسه با سال گذشته در دستگيري هاي قاچاقيچيان با افزايش 26 درصدي مواجه بوده ايم.

رئيس پليس مبارزه با مواد مخدر استان گيلان با اشاره به اينكه دستگيري هاي پليس مبارزه با مواد مخدر هدفمند و با برآوردهاي پليسي صورت مي گيرد، افزود: هدف اول مواد مخدر مبارزه با توزيع كنندگان و عناصر عمده خريد و فروش مواد مخدر در استان گيلان است.

احدي هدف دوم پليس مبارزه با مواد مخدر را مبارزه با خرده فروشان و توزيع كنندگان مواد مخدر در سطح استان بيان كرده و اظهار داشت: اين دسته از قاچاقچيان مظاهر اصلي آلودگي جوانان در سطح شهرها بوده و پليس سعي كرده در اين خصوص با نشانه گذاري مناطق آلوده شهرها را از لوث وجود اين دسته از افراد پاك كند.

اين مقام انتظامي با بيان اينكه در مجموع 736 طرح شامل پاكسازي نقاط آلوده، كنترل محورهاي مواصلاتي، ارتقاء امنيت اجتماعي در 5 ماه سال جاري در سطح استان اجرايي شده است، تاكيد كرد: اين طرح ها تا پايان سال در سطح استان استمرار خواهد داشت.

وي مقدار كشفيات ماموران پليس مبارزه با مخدر در اجراي اين طرح ها را بالغ بر 415 كيلوگرم انواع مواد مخدر در سطح استان اعلام كرده و بيان داشت: ماموران در اجراي اين طرح بالغ بر 345 كيلو ترياك، 18 كيلو هروئين، 84 كيلو حشيش و 136 كيلو انواع ديگر مواد مخدر را كشف كردند.

احدي با اشاره به اينكه كل مواد مخدر كشف شده در 5 ماه اول سال 95 بالغ بر 873 كيلو انواع موادمخدر مي باشد، اظهار داشت: كشفيات موادمخدر نسبت به مدت مشابه سال گذشته 56 درصد افزايش داشته است.

رئيس پليس مبارزه با مواد مخدر استان گيلان در پايان خط ارتباطي پليس مبارزه با موادمخدر با مردم در خصوص معرفي تهيه و توزيع كنندگان موادمخدر را تلفن 128 اعلام كرده و افزود: اين شماره به صورت 24 ساعته پاسخگوي هموطنان در بحث مبارزه با مواد مخدر است.

دسته‌بندی نشده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *