کشف بالغ بر ۷ تن مواد افیونی در هرمزگان

فرمانده انتظامی استان از کشف هفت تن و ۱۷۹ کیلو انواع موادمخدر در مرداد ماه امسال خبر داد.

به گزارش سادس به نقل ازپایگاه خبری پلیس سردار “عزیزاله ملکی” گفت : ماموران انتظامی هرمزگان در راستای مبارزه با قاچاق موادمخدر و برخورد با سوداگران مرگ، با پیگیری های شبانه روزی، اقدامات اطلاعاتی و اشرافیت کامل بر محورهای مواصلاتی فرعی و اصلی استان در مرداد ماه موفق شدند، ۵۷ دستگاه خودرو سبک و سنگین حامل موادمخدر را شناسایی و توقیف و ۴۵۹ نفر از سوداگران مرگ را دستگیر کنند.

وی با اشاره به اینکه در این مدت، هفت تن و ۱۷۹ کیلوگرم انواع موادمخدر در استان کشف شده، افزود: این مقدار مواد کشف شده شامل شش تن و ۹۵۱ کیلو تریاک، ۱۶۶ کیلو و ۷۰۲ گرم حشیش ، ۵۴ کیلو هرویین و هفت کیلو و ۱۱۷ گرم سایر مواد می باشد که در مقایسه با مدت مشابه سال قبل                     این کشفیات ۲۷ درصد رشد و افزایش دشته است.

این مقام انتظامی استان ، تعداد دستگیری معتادان کارتن خواب را دو هزار و ۱۰ نفر و دستگیری خرده فروشان مواد مخدر را ۳۸۱ نفر عنوان و تصریح کرد: در این مدت ۱۵۰ تن از معتادان دستگیر شده به کمپ اعزام شده اند .

سردار ملکی در ادامه تعداد طرح های پاکسازی محلات و نقاط آلوده استان را ۵۷ طرح و مجموع دستگیر شدگان در بحث مواد مخدر در مدت یاد شده را ۴۵۹ نفر عنوان کرد و اظهار داشت : از این تعداد دستگیر شده گان، ۷۸ نفر قاچاقچیان عمده مواد افیونی بودند.

فرمانده انتظامی استان هرمزگان ضمن قدردانی از همکاری خوب مردم با پلیس در شناسایی و کشف جرایم و دستگیری مجرمان، خطاب به افراد فرصت طلب و قانون شکن گفت: با توجه به حضور مداوم و اشرافیت پلیس در جای جای نقاط استان و افزایش ضریب هوشیاری و تجارب پلیس در شناسایی و کشف جرایم، مجرمان و متهمان در امان نخواهند بود چرا که چشمان تیز بین پلیس در هر لحظه ناظر بر اعمال آنان می باشد.

دسته‌بندی نشده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *