پیام مدیرعامل بانک قوامین به مناسبت هفته بانکداری اسلامی

هفته بانکداری اسلامی فرصت مغتنمی است جهت ارج نهادن بر تلاش های مجموعه بانکی کشور عزیزمان که در روزهای سخت و بحرانی نقش آفرینی کردند و نظام پولی و مالی کشور را به پیش بردند و همواره یاریگر بخش اقتصاد کشور بودند.
به گزارش سادس  به نقل از رویکرد این هفته که مقارن است با سالروز تصویب قانون عملیات بانکی بدون ربا نقطه عطفی است در تحقق آرمانی بانکداری اسلامی هر چند که تا رسیدن به این اصل مهم بسیار فاصله وجود دارد اما همت و همیت و مشارکت همه اندیشمندان و صاحب نظران حوزه و دانشگاه می تواند بسترهای لازم را برای رسیدن به این آرزوی بزرگ فراهم نماید.
پر واضح است که آثار فکری بزرگان دینی ما همچون شهید سید محمد باقر صدر و معمار بزرگ انقلاب اسلامی حضرت امام خمینی (ره) منشاء و الگوی مادر رسیدن به این هدف بزرگ می باشد.
بنده به عنوان عضوی از خانواده بزرگ مجموعه بانکی کشور با آرزوی تحقق این آرمان های بزرگ که یقیناً هدف نهایی نظام بانکی کشور است؛ این هفته را به همه مدیران و کارکنان زحمتکش نظام بانکی که تا کنون دستاوردهای بانکداری بدون ربا مدیون زحمات بی وقفه آنان می باشد و بالاخص همکاران عزیز و پر تلاشم در مجموعه بانک قوامین تبریک عرض نموده و سربلندی شبکه‌ی بانکی کشور را از خداوند بزرگ و مهربان آرزومندم.

مدیرعامل
دکتر غلامحسن تقی نتاج

دسته‌بندی نشده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *