زنی که داعشی‌ها را دچار آشفتگی کرده است!

یکی از زنان روس پس از عضویت در گروه تروریستی داعش، ناگهان از مناطق تحت کنترل این گروه گریخت.
به گزارش سادس به نقل از پایگاه خبری شبکه العالم، یکی از زنان روس پس از عضویت در گروه تروریستی داعش، ناگهان از مناطق تحت کنترل این گروه گریخت.
خبرگزاری اسپوتنیک روسیه به نقل از یک منبع محلی عراقی اعلام کرد که این زن احتمالا با نهادهای اطلاعاتی عراقی برای تشخیص مواضع داعش و تحرکات آن در موصل همکاری داشته است.
به گفتۀ این منبع، این زن روس که “ام حفصه” لقب داشت، با یکی از عناصر محلی داعش در موصل ازدواج کرده بود ولی ناگهان به همراه همسرش ناپدید شده است.
این منبع خاطرنشان کرد که ۳ زن داعشی دیگر نیز به همراه همسرانشان ناپدید شده اند. در پی این ماجرا، عناصر داعش ده‌ها نفر از اهالی موصل را که روابط خانوادگی دور و یا نزدیکی با همسر این زن روس داشتند، بازداشت کرده اند.
زنان وابسته به گروه تروریستی داعش نیز تحقیقاتی را برای دریافت اطلاعتی درخصوص زنان فراری آغاز کرده اند.
با این حال، این منبع عراقی تأکید کرد که داعش به دلایلی دست یافته که ثابت می کند آن زن روس برای نهادهای اطلاعاتی عراقی و یا کشورهای دیگر کار می‌کند.
منزل “ام حفصه” یک ساعت پس از ناپدید شدن او، هدف حملۀ هوایی قرار گرفت.
یکی از دلایل داعش درخصوص همکاری ام حفصه با نهادهای اطلاعاتی عراقی، این است که وی به خانواده‌ای که در همسایگی آنها زندگی می کردند گفته بود آنجا را ترک کنند، زیرا خانه‌اش بمباران خواهد شد.
ناپدید نشدن ام حفصه به همراه سه زن دیگر و همسرانشان در موصل، سران داعش را به شدت نگران کرده است، و عناصر این گروه برای یافتن آنان به صورت بی‌سابقه‌ای حالت آماده باش درآمده‌اند.
دسته‌بندی نشده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *