قاچاقچيان محموله صادراتي 8 ميليارد ريالي را دوباره به کشور بازگرداندند

فرمانده انتظامي استان از کشف محموله قطعات خودرو به ارزش 8 ميليارد ريال در مهران خبر داد که پس از خروج از گمرک ، مجددا به صورت قاچاق به کشور بازگشت داده شد.

به گزارش سادس به نقل از پايگاه خبري پليس، سردار “نورعلي ياري” اظهار داشت: ماموران انتظامي و مرزباني شهرستان مهران در يک عمليات مشترک اين محموله قاچاق را عصر روز گذشته در شهرک اسلاميه هنگام تخليه از دو کاميون عراقي کشف کردند.

وي گفت: قاچاقچيان پس از انجام مراحل قانوني خروج و ثبت خروج محموله قطعات خودرو در گمرک مهران و بارگيري کالا به مقصد کشور عراق ، بلافاصله محموله را از گمرک خارج و به يکي از مناطق شهر مهران بازگرداندند.

فرمانده انتظامي استان ايلام گفت: با اشراف اطلاعاتي نيروي انتظامي و مرزباني شهرستان مهران ، ماموران در محل جابه جايي محموله حاضر و قاچاقچيان را دستگير کردند. ارزش اين محموله هشت ميليارد  ريال برآورد شده است.

سردار ياري تصريح کرد: قيمت پايين اين کالا هاي صادراتي به کشور عراق نسبت به بازار داخلي باعث شده است که سودجويان پس از ثبت مراحل خروج در پايانه مرزي مهران بلافاصله با ترفندهاي خاص مسير محموله را به داخل کشور عوض نمايند.#

دسته‌بندی نشده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *