تبليغات پليس در هفته ناجا رنگ و بوي عاشورايي داشته باشد

فرمانده انتظامي استان با اشاره به تقارن هفته ناجا امسال با ايام محرم، تاکيد کرد: اقدامات تبليغاتي پليس در هفته ناجا بايد رنگ و بوي عاشورايي داشته باشد.

به گزارش سادس به نقل ازپايگاه خبري پليس، سردار”کاظم مجتبايي”در ابتداي نشست هم انديشي هفته ناجا که در سالن جلسات فرماندهي انتظامي استان قم و با حضور معاونان و روساي پليس هاي تخصصي اين فرماندهي برگزار شد، ابراز اميدواري کرد: پليس قم نيز امسال همانند سال گذشته در برگزاري برنامه هاي هفته ناجا رتبه اول را در استان هاي هم گروه کسب کند.

وي با بيان اينکه هدف نهايي ما فقط کسب جايگاه برتر نيست، تصريح کرد: ما مي خواهيم عزت و اعتبار ناجا را ارتقاء داده چون محصول اين مهم امنيت و آسايش مردم بوده که کسب رضايت پروردگار را به همراه خواهد داشت.

فرمانده انتظامي استان قم سپس با اشاره به شعارهفته ناجا سال جاري با عنوان”همه با هم براي امنيت و آرامش”، افزود: امسال هفته ناجا از نهم تا پانزدهم مهر ماه برگزار مي شود.

سردار مجتبايي با بيان اينکه 70 برنامه در طول هفته ناجا پيش بيني شده به برگزاري نشست خبري فرماندهي با اصحاب رسانه پيش از هفته ناجا اشاره و خاطرنشان کرد: ديگر برنامه ها با اين 70 برنامه اصلي ادغام مي شود.

وي افزود:پنج کميته اطلاع رساني و تبليغات، خدمات و پشتيباني، بازرسي و نظارت، اعتبارات و منابع مالي، اجرايي و آموزش همگاني و مشارکت وظيفه پيشبرد برنامه ها را در طول اين هفته در دستور کار قرار مي دهند.

فرمانده انتظامي استان قم با بيان اينکه به دنبال توسعه کمي برنامه ها نبوده بلکه توسعه کيفي مدنظرمان است، به تقارن هفته ناجا امسال با ماه محرم اشاره و تاکيد کرد: بايد اقدامات تبليغاتي پليس رنگ و بوي عاشورايي داشته باشد.#

دسته‌بندی نشده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *