محدوديت هاي ترافيکي آخر هفته در محورهاي مواصلاتي استان مازندران

رئيس پليس راه استان، از اعمال محدوديت هاي ترافيکي آخر هفته در محورهاي مواصلاتي اين استان خبر داد .

به گزارش سادس به نقل از پايگاه خبري پليس،سرهنگ”جعفر محمد نژاد”  از اجراي محدوديت هاي ترافيکي در محورهاي مواصلاتي استان از ساعت 12 امروز(چهارشنبه)10 شهريورماه تا ساعت 6 صبح روز شنبه 13 شهريورماه خبر داد.
رئيس پليس راه مازندران، افزود: به همين منظور تردد موتورسيکلت به غير از موتورسيکلت هاي انتظامي، امدادي و موتورسيکلت هايي که براي انجام ماموريت هاي ضروري در مسير مجاز ترافيک تردد مي کنند، از ساعت 12ظهر روز چهارشنبه تا ساعت 6 صبح روز شنبه از محورهاي “کندوان ، هراز و فيروزکوه” و بالعکس ممنوع است.
وي افزود: در محور چالوس به کرج تردد انواع تريلر، کاميون و کاميونت از اين محور ممنوع بوده و تردد انواع وسايل نقليه از ساعت 15 روز جمعه 12 شهريورماه تا ساعت يک بامداد روز شنبه از کرج به سمت مرزن آباد ممنوع است، ضمن اين که با اعلام ماموران پليس راه در محل تردد انواع وسايل نقليه از ساعت 6 بعدازظهر روز جمعه تا ساعت يک بامداد روز شنبه از مرزن آباد به سمت كرج به صورت يك طرفه خواهد بود.
سرهنگ محمد نژاد، خاطر نشان کرد : تردد کليه تريلر ها از محور هراز ممنوع بوده و تردد کليه کاميون ها و کاميونت ها به استثناي حامل هاي مواد سوختي و فاسد شدني از ساعت 8 صبح تا ساعت 24 روزهاي چهارشنبه، پنج شنبه و جمعه از اين محور ممنوع است.
محمد نژاد با اشاره به اعمال محدوديت هاي ترافيکي در محور فيروزکوه، گفت: تردد کليه تريلر ها به استثناي تريلرهاي حاملان مواد سوختي و فاسد شدني از ساعت 8 صبح تا ساعت 24 روزهاي چهارشنبه و جمعه 10 و 12 شهريورماه از “تهران به قائم شهر” و بالعکس ممنوع است.
رئيس پليس راه مازندران در پايان از رانندگان خواست، ضمن رعايت کامل مقررات راهنمايي و رانندگي و توجه به هشدارهاي ماموران پليس راه از هرگونه عجله و شتاب زدگي در رانندگي پرهيز کنند. ضمنا شماره تلفن 2182934 مرکز کنترل ترافيک پليس راه استان با پيش شماره 011 بطور شبانه روزي پاسخگوي وضعيت راههاي استان به هموطنان گرامي است.

دسته‌بندی نشده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *