نیروی انتظامی در کنار مردم و مامن امید و امنیت جامعه است/ امر به معروف و نهی از منکر راه نجات از معضلات اجتماعی

نماینده مردم لرستان در مجلس خبرگان رهبری ، گفت : تلاش‌های نیروی انتظامی در زمینه برقراری امنیت اخلاقی و اجتماعی در جامعه و عمل به احکام اسلامی قابل تقدیر است و مسئولان باید در انجام وظایف اسلامی با در نظر گرفتن عدالت اجتماعی تلاش کنند.

به گزارش سادس به نقل ازپایگاه خبری پلیس ، آیت الله “هاشم نیازی خرم آبادی “از اقدامات محوری نیروی انتظامی، تدابیر سردار “قنبری”  فرمانده انتظامی استان و عملکرد این پلیس در حوزه عفاف و حجاب قدردانی کرد و خواستار حمایت همه جانبه ائمه جمعه استان از نیروی انتظامی شد .

وی افزود: از زمان حضور سردار قنبری در استان ، خوشبختانه شاهد ارتقاء بیش از پیش امنیت اجتماعی در سطح استان هستیم و هماهنگی و همکاری خوبی با مجموعه استان وجود دارد .

نماینده مجلس خبرگان رهبری با بیان اینکه وظایفی که بر عهده نیروی انتظامی استان است به خوبی انجام گرفته و درهر جایی که زمینه هایی از ناهنجاری و معضلات اجتماعی وجود داشته، پلیس با تمام قوا وارد و این موضوع باعث تثبیت امنیت در استان شده است .

مدرس برجسته حوزه علمیه قم در بخش دیگری از سخنان خود به این مقوله که دشمن در حال حاضر در قالب جنگ سخت و نرم با امکانات بسیار پیچیده و پیشرفته در مقوله های فرهنگی کشورمان برنامه ریزی می کند، پرداخت و تصریح کرد: با به کارگیری تلفیقی از جنگ سخت و نرم به تعبیر خودشان به عنوان قدرت هوشمند به دنبال تخریب فرهنگ اسلامی ما هستند .

آیت الله نیازی خرم آبادی در ادامه افزود: اگر جامعه بخواهد از معضلات امنیتی و ناهنجاری های اجتماعی رها شود باید به مقوله امر به معروف و نهی از منکر به عنوان یک امر مهم و همگانی در جامعه اهمیت داده و در تمامی بخش ها آن را اجرایی کند .

نماینده مردم لرستان در مجلس خبرگان رهبری ، گفت: وضعیت امروز ما، وضعیت مقابله با جنگ نرم است و این امر می طلبد با بسیج نیروها و امکانات در راستای مقابله با این رفتار ددمنشانه دشمن و برقراری امنیت بیشتر در عرصه حقیقی و فضای مجازی، مبارزه قاطع را با عوامل تهاجم فرهنگی در دستور کار قرار دهیم. #

دسته‌بندی نشده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *