تضمين امنيت فعاليت هاي اقتصادي، توسط پليس/تحقق شعار اقتصاد مقاومتي، اقدام و عمل در سايه امنيت

فرمانده نيروي انتظامي با تأکيد بر اينکه تحقق شعار ” اقتصاد مقاومتي، اقدام و عمل” در سايه امنيت محقق مي شود، گفت: پليس امنيت فعاليت هاي اقتصادي که در چارچوب قانون باشد را تضمين مي کند.

به گزارش سادس به نقل ازپايگاه خبري پليس، سردار «حسين اشتري» در مراسم تکريم و معارفه فرمانده جديد و قديم منطقه انتظامي ويژه کيش با تبريک فرا رسيدن هفته دولت به دولتمردان گفت: در اين هفته به ياد زحمات دولتمردان عزيز از جمله تلاش هاي شهيدان رجايي و باهنر هستيم.
وي با اشاره به اينکه دوران خدمتگزاري شهيدان رجايي و باهنر کوتاه اما خدمات آنها بسيار ارزشمند بود، تصريح کرد: دشمنان هم متوجه شده بودند که چه کساني را مورد هدف قرار دهند. کساني که وجودشان باعث ارتباط مردم با مسئولان مي شد.
فرمانده نيروي انتظامي با بيان اينکه خدمات آنها باعث پيشرفت و آباداني کشور بود، افزود: منافقان کوردل تصورشان اين بود که اگر نخست وزير محبوب و رئيس جمهور عزيزمان را بگيرند کشورمان در يک حالت خاص قرار خواهد گرفت چرا که اگر همين حادثه در يک کشور ديگر اتفاق مي افتاد باعث کودتا مي شد. اما با حضور مردم و هدايت هاي حضرت امام خميني (ره) اتفاقات بزرگتر از اين نيز نمي توانست خللي در روند پيشرفت جمهوري اسلامي ايران ايجاد کند.
وي به شهادت 72 تن از ياران حضرت امام (ره) در هفتم تير اشاره کرد و گفت: با وقوع اين حادثه نيز با هدايت هاي معمار کبير انقلاب و اتحاد مردم هيچ خللي در کشور ايجاد نشد البته داغ اين عزيزان و از دست دادن اين خدمتگزاران هنوز در ذهن ما باقي مانده است.
منافقين برخلاف شعارهايشان ضد مردم و اسلام بودند
سردار اشتري به حمايت هاي دولت هاي غربي از منافقين کوردل اشاره کرد و گفت: منافقين ده ها هزار نفر از مردم بي گناه کشورمان را به شهادت رساندند و براي رسيدن به هدفشان حاضر بودند ده ها نفر ديگر را نيز به شهادت برسانند و برخلاف شعارهايي که مي دادند، ضد مردم و اسلام بودند و تمام حرکات آنها ضد بشري بود.
فرمانده نيروي انتظامي با اشاره به اينکه ملت ما اين جنايات را هرگز فراموش نخواهد کرد، افزود: ديديم که بعد از جنگ مسلحانه چگونه به هلاکت و نابودي کشانده شدند.
وي در ادامه به حمايت هاي کشورهاي غربي خصوصا آمريکا از منافقين اشاره کرد و گفت: آمريکايي ها زماني که يک نفر به حکم قضا و قانون در محکمه الهي به جرم ارتکاب بالاترين جنايت ها اعدام مي شود، دم از حقوق بشر مي زنند و جنايات منافقين در حق مردم ايران را ناديده مي گيرند.
سردار اشتري اضافه کرد: ياد شهيدان رجايي و باهنر و هزاران شهيد ديگر به ما يادآوري مي کند که دشمنان چقدر به اين انقلاب و مردم عناد داشته اند، آنها به فکر پيشرفت کشورمان نبوده اند و بارها مقام معظم رهبري در فرمايشات خود بر اين موضوع تأکيد داشته اند.
تلاش هاي پليس کيش رضايت مردم را در پي داشته است
فرمانده نيروي انتظامي در ادامه سخنان خود به تلاش هاي کارکنان انتظامي ويژه کيش اشاره کرد و گفت: کارکنان انتظامي ويژه کيش با جديت و تلاش هاي خود در اين منطقه توانسته اند رضايت مردم و مسئولان را فراهم نمايند.
وي خدمتگزاري به مردم را بالاترين افتخار براي کارکنان نيروي انتظامي برشمرد و گفت: اقتدار توام با عدالت، رأفت و مهرباني مهمترين رويکرد نيروي انتظامي بشمار مي رود و همواره مقام معظم رهبري هم براين امر مهم تأکيد دارند.
سردار اشتري با تأکيد بر اينکه پليس با کساني که خلاف قانون عمل کرده و به حقوق مردم تعدي مي کنند با اقتدار برخورد مي کند، افزود: مردم در کنار پليس  ، احساس آرامش و امنيت مي کنند، پليس نيز بايد اينگونه باشد يعني مظهر اقتدار، آرامش و مهرباني و تکيه گاه امني براي مردم .
رضايت مردم از پليس حاصل تلاش هاي شبانه روزي
وي اضافه کرد: اگر امروز مردم به پليس اعتماد دارند و در نظرسنجي هاي اخير هم که توسط برخي سازمان ها انجام شده است، رضايت خود را از عملکرد ناجا اعلام داشته اند، نتيجه تلاش هاي شبانه روزي پليس براي ارتقاي احساس امينت در جامعه است.
فرمانده نيروي انتظامي گفت: زماني که مقام معظم رهبري لقب مجاهدان في سبيل الله را براي کارکنان ناجا به کار مي برند يعني اينکه يک پليس بايد کارجهادي، بي وقفه، هوشمندانه همراه با مهرباني براي مردم انجام بدهد و يار مهربان آنها باشد. بحمدالله اينگونه است و بايد اين روحيه را ارتقاء دهيم.
سردار اشتري با اشاره به اينکه امروز افتخار نيروي انتظامي حفظ نظم و امنيت و آرامش براي مردم است،گفت: ما در اين راه از هيچ تلاشي دريغ نمي کنيم و با اقدامات انجام شده، آن را به اثبات رسانيده ايم.
رمز امنيت کنوني کشور، عنايات الهي، هدايت هاي مقام معظم رهبري و حمايت هاي هوشمندانه مردم
وي به حضور ماموران نيروي انتظامي در اقصي نقاط کشور اعم از مرز، جاده و روستا اشاره کرد و گفت: امنيتي که امروز در جمهوري اسلامي ايران حاکم مي باشد بي نظير و مثال زدني است و علت آن هم عنايات الهي، هدايت هاي مقام معظم رهبري و حمايت هاي هوشمندانه مردم است.
فرمانده نيروي انتظامي با تأکيد بر اينکه بايد از امنيت حاکم در جامعه پاسداري کنيم، اظهار داشت: امنيت يک فرايند اجتماعي است که با تلاش تمام دستگاه ها و سازمان هاي ذيربط محقق مي شود و خدا را شاکريم، در کشوري زندگي مي کنيم که به عنوان يک جزيره امن محسوب مي شود.
سردار اشتري با تأکيد بر اينکه اگر تحرکي در مرزهاي ايران اسلامي روي بدهد، بلافاصله با هوشياري ماموران انتظامي و امنيتي خنثي مي شود، افزود: با وجود هشت هزار و 755 کيلومتر مرز خاکي و آبي،خوشبختانه اين مرزها تحت کنترل مرزبانان ما قرار دارد و هر تحرک ضد انقلابي که بخواهد صورت پذيرد با هوشياري دستگاه هاي مسئول مواجه و خنثي مي شود.
وي با تأکيد بر اينکه امنيت بستر توسعه تمام فعاليت هاي اقتصادي، اجتماعي و … است، به شعار امسال که توسط مقام معظم رهبري به نام ” اقتصاد مقاومتي، اقدام و عمل ” نام گذاري شده اشاره کرد و گفت: تحقق اين مهم درسايه امنيت ميسر است.
تضمين امنيت فعاليت هاي اقتصادي، توسط پليس
فرمانده نيروي انتظامي به حمايت پليس از فعاليت هاي اقتصادي در چارچوب قانون اشاره کرد و گفت: پليس امنيت فعاليت هاي اقتصادي در هر نقطه اي از کشور را تضمين مي کند.
سردار اشتري برخورد و مقابله با قاچاق که خواست مقام معظم رهبري و مردم است را ياد آور شد و گفت: هرکجا که قاچاق کالا صورت پذيرد نيروي انتظامي برابر قانون قاطعانه با آن برخورد مي کند.
وي به اقدامات نيروي انتظامي در حوزه فناوري اطلاعات اشاره کرد و گفت: خوشبختانه پليس در سال هاي اخير با استفاده از فناوري هاي مدرن و روز دنيا توانسته به دستاوردهاي خوبي در کاهش جرايم و ميزان تلفات ناشي از حوادث رانندگي دست پيدا کند.
سردار اشتري با اشاره به اينکه نيروي انتظامي تلاش مي کند ضمن اجراي ماموريت هاي محوله تعامل خوبي با دستگاه ها و سازمان هاي مسئول داشته باشد، افزود: يکي از ماموريت هاي پليس حفظ دستاوردها و ارزش هاي انقلاب اسلامي و اجراي تدابير حضرت امام خميني (ره) و مقام معظم رهبري است.

گفتني است، در پايان اين مراسم، فرمانده نيروي انتظامي از زحمات سرهنگ «حسين دهكي» فرمانده انتظامي سابق منطقه آزاد كيش تشكر و سرهنگ «رحيم جهانبخش» را به عنوان فرمانده جديد اين منطقه معرفي كرد.#

دسته‌بندی نشده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *