کاهش ۱۴ درصدی متوفیان حوادث رانندگی/ کارکنان ناجا با روحیه جهادی خدمت می کنند

فرمانده انتظامی استان با اشاره به کاهش ۱۴ درصدی متوفیان حوادث رانندگی در محورهای مواصلاتی استان، گفت: کارکنان ناجا با روحیه انقلابی و جهادی در حال خدمت هستند.

به گزارش سادس به نقل از پایگاه خبری پلیس، سردار”علیرضا مظاهری” در جمع کارکنان انتظامی استان با تبریک هفته دولت، گفت: در سال ۱۳۶۰ منافقین کوردل به تبعیت از استکبار جهانی و اهدافی که برای آنها طراحی شده بود، موج ترورهایی را قبل و بعد از راه اندازی نظام مقدس اسلامی که یکی از آنها نهاد ریاست جمهوری و نخست وزیری بود که از عوامل نفوذی استفاده کردند و شهیدان رجائی و باهنر را به شهادت رساندند.

وی با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری در دیدار هیئت دولت که فرمودند «به لطف خداوند و با تلاش و زحمات قابل تقدیر نیروهای نظامی و امنیتی در حالی که کشورهای منطقه مملو از حوادث و ناامنی هستند، کشور از یک سپر امنیتی مستحکمی برخوردار است.»، افزود: امروز علیرغم ناامنی که کشورهای همسایه را فراگرفته، با حضور در صحنه مردم و اقدام به موقع نیروهای مسلح بالاخص نیروی انتظامی، شاهد امنیت مطلوبی در کشور هستیم.

این مقام ارشد انتظامی در استان، در ادامه سخنانش از زحمات، تلاش ها و همراهی همه نیروهای مسلح و نیروهای امنیتی که در راستای برقراری نظم و امنیت تلاش می کنند قدردانی کرد و بیان داشت: با حمایت های عالمانه مقام معظم رهبری، نیروهای مسلح به ویژه نیروی انتظامی با روحیه خوبی در حال انجام وظیفه هستند.

فرمانده انتظامی خراسان شمالی همچنین با اشاره به تلاش های فرماندهان، کارکنان و سربازان، از روند مثبت انتظامی استان در سال گذشته و سال جاری خبر داد و تصریح کرد: از ابتدای سال جاری تاکنون شاهد کاهش ۲۶ درصدی سرقت های به عنف، ۱۰۰ درصدی آدم ربایی، ۱۰۰ درصدی طلافروشی، ۷ درصدی منزل، ۲۳ درصدی موتورسیکلت، ۴ درصدی سرقتهای مهم و ۵۰ درصدی وقوع قتل در استان نسبت به مدت مشابه سال گذشته بوده ایم.

سردار مظاهری با اشاره به افزایش ۱۴۷ درصدی کشفیات موادمخدر و کاهش ۱۴ درصدی متوفیان حوادث رانندگی در محورهای مواصلاتی استان، خاطرنشان کرد: کارکنان نیروی انتظامی شبانه روز با روحیه انقلابی و جهادی در حال خدمت به نظام و مردم هستند.

وی با بیان اینکه توفیقات کسب شده نتیجه توجه لازم به اجرای طرح های ارتقاء امنیت اجتماعی در حوزه های مختلفی همچون موادمخدر، سلاح و مهمات، سرقت و امنیت اخلاقی است، تاکید کرد: اجرای طرح های ارتقاء امنیت اجتماعی خواسته مردم بوده و پلیس نیز با جدیت این طرح ها را ادامه خواهد داد.

این مقام ارشد انتظامی در استان، با تاکید بر اصل مردم داری و رعایت حقوق شهروندی، بیان داشت: خدمت به مردم در نظام مقدس اسلامی جایگاه ارزشمندی داشته و کارکنان نباید از این موضوع غفلت کنند.

فرمانده انتظامی استان خراسان شمالی همچنین با تاکید بر اهتمام جدی فرماندهان و کارکنان بر قرارگاه جهادی آموزش و قرارگاه جهادی صیانت، افزود: بدون شک انجام وظایف محوله کمک خواهد کرد هم در راستای موضوع آموزش و هم صیانت از همکاران خود، وضعیت مناسبی داشته باشیم.

سردار مظاهری در پایان از تلاش ها و زحمات شبانه روزی کارکنان عقیدتی سیاسی، حفاظت اطلاعات، فرماندهان، معاونان، روسای پلیس های تخصصی، یگان ویژه، مرزبانی و همه کارکنان و سربازان در راستای برقراری امنیت و آرامش مردم تقدیر و تشکر کرد.

دسته‌بندی نشده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *