کاهش 14 درصدي متوفيان حوادث رانندگي/ کارکنان ناجا با روحيه جهادي خدمت مي کنند

فرمانده انتظامي استان با اشاره به کاهش 14 درصدي متوفيان حوادث رانندگي در محورهاي مواصلاتي استان، گفت: کارکنان ناجا با روحيه انقلابي و جهادي در حال خدمت هستند.

به گزارش سادس به نقل از پايگاه خبري پليس، سردار”عليرضا مظاهري” در جمع کارکنان انتظامي استان با تبريک هفته دولت، گفت: در سال 1360 منافقين کوردل به تبعيت از استکبار جهاني و اهدافي که براي آنها طراحي شده بود، موج ترورهايي را قبل و بعد از راه اندازي نظام مقدس اسلامي که يکي از آنها نهاد رياست جمهوري و نخست وزيري بود که از عوامل نفوذي استفاده کردند و شهيدان رجائي و باهنر را به شهادت رساندند.

وي با اشاره به بيانات مقام معظم رهبري در ديدار هيئت دولت که فرمودند «به لطف خداوند و با تلاش و زحمات قابل تقدير نيروهاي نظامي و امنيتي در حالي که کشورهاي منطقه مملو از حوادث و ناامني هستند، کشور از يک سپر امنيتي مستحکمي برخوردار است.»، افزود: امروز عليرغم ناامني که کشورهاي همسايه را فراگرفته، با حضور در صحنه مردم و اقدام به موقع نيروهاي مسلح بالاخص نيروي انتظامي، شاهد امنيت مطلوبي در کشور هستيم.

اين مقام ارشد انتظامي در استان، در ادامه سخنانش از زحمات، تلاش ها و همراهي همه نيروهاي مسلح و نيروهاي امنيتي که در راستاي برقراري نظم و امنيت تلاش مي کنند قدرداني کرد و بيان داشت: با حمايت هاي عالمانه مقام معظم رهبري، نيروهاي مسلح به ويژه نيروي انتظامي با روحيه خوبي در حال انجام وظيفه هستند.

فرمانده انتظامي خراسان شمالي همچنين با اشاره به تلاش هاي فرماندهان، کارکنان و سربازان، از روند مثبت انتظامي استان در سال گذشته و سال جاري خبر داد و تصريح کرد: از ابتداي سال جاري تاکنون شاهد کاهش 26 درصدي سرقت هاي به عنف، 100 درصدي آدم ربايي، 100 درصدي طلافروشي، 7 درصدي منزل، 23 درصدي موتورسيکلت، 4 درصدي سرقتهاي مهم و 50 درصدي وقوع قتل در استان نسبت به مدت مشابه سال گذشته بوده ايم.

سردار مظاهري با اشاره به افزايش 147 درصدي کشفيات موادمخدر و کاهش 14 درصدي متوفيان حوادث رانندگي در محورهاي مواصلاتي استان، خاطرنشان کرد: کارکنان نيروي انتظامي شبانه روز با روحيه انقلابي و جهادي در حال خدمت به نظام و مردم هستند.

وي با بيان اينکه توفيقات کسب شده نتيجه توجه لازم به اجراي طرح هاي ارتقاء امنيت اجتماعي در حوزه هاي مختلفي همچون موادمخدر، سلاح و مهمات، سرقت و امنيت اخلاقي است، تاکيد کرد: اجراي طرح هاي ارتقاء امنيت اجتماعي خواسته مردم بوده و پليس نيز با جديت اين طرح ها را ادامه خواهد داد.

اين مقام ارشد انتظامي در استان، با تاکيد بر اصل مردم داري و رعايت حقوق شهروندي، بيان داشت: خدمت به مردم در نظام مقدس اسلامي جايگاه ارزشمندي داشته و کارکنان نبايد از اين موضوع غفلت کنند.

فرمانده انتظامي استان خراسان شمالي همچنين با تاکيد بر اهتمام جدي فرماندهان و کارکنان بر قرارگاه جهادي آموزش و قرارگاه جهادي صيانت، افزود: بدون شک انجام وظايف محوله کمک خواهد کرد هم در راستاي موضوع آموزش و هم صيانت از همکاران خود، وضعيت مناسبي داشته باشيم.

سردار مظاهري در پايان از تلاش ها و زحمات شبانه روزي کارکنان عقيدتي سياسي، حفاظت اطلاعات، فرماندهان، معاونان، روساي پليس هاي تخصصي، يگان ويژه، مرزباني و همه کارکنان و سربازان در راستاي برقراري امنيت و آرامش مردم تقدير و تشکر کرد.

دسته‌بندی نشده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *