امنیت ، آسایش و آرامش بزرگترین دستاورد خدمت گزاران مردم در ناجا است /اجرای منویات مقام معظم رهبری مهم ترین رمز موفقیت پلیس

منطقه ویژه کیش – فرمانده ناجا امنیت ، آسایش و آرامش را بزرگترین دستاورد خدمت گزاران مردم در ناجا برشمرد و گفت: این امر بدون همکاری مردم و دیگر سازمان ها و نهادها در جامعه محقق نخواهد شد.

به گزارش سادس به نقل از پایگاه خبری پلیس، سردار “حسین اشتری”، در دیدار با امام جمعه منطقه آزاد کیش گفت: تأمین و حفظ امنیت در جامعه برعهده نیروی انتظامی است و همکاران ما در ناجا تلاش می کنند که این مهم به نحو احسن در جامعه محقق شود .

وی با اشاره به اینکه اجرای منویات مقام معظم رهبری مهم ترین رمز موفقیت پلیس است گفت: امنیت یک محصول اجتماعی است ؛ تمام سازمان ها و نهادها در برقراری امنیت نقش دارند و باید به این امر توجه خاص داشته باشند.

فرمانده ناجا از مردم به عنوان مهم ترین سرمایه های اجتماعی پلیس یاد کرد و گفت:خوشبختانه مردم در سال های اخیر همکاری خوبی با نیروی انتظامی در اجرای طرح های انتظام بخشی داشته اند .

وی ضمن تقدیر و تشکر از همکاری و تعامل بسیار سازنده امام جمعه کیش با مأموران انتظامی این منطقه ویژه اظهار داشت: امنیت ، آسایش و آرامش بزرگترین دستاورد خدمت گزاران مردم در ناجا است که این امر بدون همکاری مردم و دیگر سازمان ها و نهادها در جامعه محقق نخواهد شد.

دسته‌بندی نشده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *