تهيه سه مستند توسط تيم رهپويان آرامش در خراسان رضوي

گروه فيلم سازي رهپويان آرامش پس از تهيه و توليد سه مستند داستاني شهيدان “محمد چاه چمندي”، “محمد حسين دانشمندي” و “رضا غريب” اين استان را به مقصد لرستان و کردستان ترک کرد.

به گزارش سادس به نقل از پايگاه خبري پليس، تيم فيلم سازي رهپويان آرامش به مديريت و تهيه کنندگي سرگرد حسين بشيري و کارگرداني مجيد هدايتي پس از ساخت سه مستند داستاني در خراسان رضوي به کار خود پايان داد.

سرگرد حسين بشيري رئيس دايره امور هنري از اداره کل امور هنري معاونت اجتماعي ناجا در اين باره گفت: خوشحاليم که در مدت ده روز اين سه مستند را با 15 ساعت کار شبانه روزي به پايان رسانديم.

سرگرد بشيري افزود: با دستور و تدبير سردار معاون محترم اجتماعي ناجا و حمايت هاي بي دريغ مدير کل امور هنري” سرهنگ مهدي يارندي” با تهيه سه سناريو در فرم و ساختار متفاوت راهي خراسان رضوي شديم و حضور اين امام هشتم شيعيان چنان قوتي در قلبمان بوجود آورد که لحظه به لحظه زندگي اين شهداي گرانقدر را به نحو احسن به تصوير کشيديم.

وي با تقدير از همکاري خوب کارکنان معاونت اجتماعي، پليس راه، مرزباني و پليس مبارزه با مواد مخدر خراسان رضوي در تهيه اين سه مستند داستاني تصريح کرد: رهپويان آرامش در سال جاري قصد دارد زندگي نامه 25 شهيد گرانقدر ناجا را به تصوير درآورد و از خراسان به لرستان و کردستان راهي خواهد شد.

شايان ذکر است، نويسندگي اين آثار به قلم برجسته آقايان بشيري و هدايتي مي باشد.

دسته‌بندی نشده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *