زیرساخت های بانک شدن در موسسه کوثر مهیا شده است

جواد فهیمی پور قائم مقام موسسه اعتباری کوثر گفت: زیر ساخت های تبدیل موسسه اعتباری کوثر به بانک فراهم شده و منتظر تصمیمات بانک مرکزی در این زمینه هستیم.
به گزارش سادس به نقل ازرویکردجواد فهیمی پور، قائم مقام مدیرعامل و عضو هیئت مدیره موسسه اعتباری کوثر،با بیان این مطلب اظهار داشت: بسیاری از خدماتی که بانک ها در حال ارائه دادن به مشتریان نظیر خدمات ساتنا، پایا، بانکداری الکترونیک، کارت های نقدی و هدیه و … هستند هم اکنون در موسسه کوثر ارائه می شود.

فهیمی پور ادامه داد: تنها چند خدمت نظیر صدور چک های بین بانکی و مبادلات ارزی باقی مانده که مجوز برخی از آنها نیز صادر شده و مبادلات ارزی نیز در حال اخذ مجوز هستیم و در هر دو مورد زیرساخت های ارائه خدمات مهیا شده است.

عضو هیات مدیره موسسه اعتباری کوثر با اشاره به اینکه همه شرایط برای اخذ مجوز بانک شدن را فراهم کرده ایم افزود: درباره مجوز بانک شدن تابع قوانین بانک مرکزی و شورای پول و اعتبار هستیم و به نظر بانک مرکزی برای زمان اعطای مجوز بانک شدن احترام می گذاریم.

فهیمی پور درباره میزان معوقات موسسه گفت: معوقات موسسه کوثر با آموزش هایی که پیش از اعطای تسهیلات به کارکنان داده شده است خوشبختانه کمتر از دو درصد است که این میزان معوقات در نظام بانکی آماری منطقی محسوب می شود.

قائم مقام مدیرعامل موسسه اعتباری کوثر با اشاره به کاهش نرخ سود سپرده و تسهیلات در ماه های گذشته و اجرایی شدن آن در کوثر اظهار داشت: کاهش نرخ سود سپرده ها به ۱۵ درصد به پیشنهاد خود بانک ها و موسسات صورت گرفت و ما از مدت ها قبل دستورالعمل ها و زیرساخت های نرم افزاری را آماده کرده بودیم و از صبح روز اجرایی شدن بخشنامه بانک مرکزی در ۳۵۰ شعبه موسسه اعتباری کوثر عملیاتی شده است.

وی بیان داشت: سیاسنهای بانک مرکزی در خصوص کنترل نرخ سود مؤثر بوده و ما هم اکنون حتی یک ریال بالاتر از نرخ های ابلاغی بانک مرکزی سود بیشتر پرداخت نمی کنیم و نرخ ترجیحی نداریم.

دسته‌بندی نشده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *