عملکرد پليس نماد حکومت و افتخار پليس خدمتگزاري زير چتر ولايت فقيه است

رئيس کميسيون امنيت ملي و سياست خارجي مجلس شوراي اسلامي ، گفت: عملکرد پليس نماد حکومت و افتخارش اين است که زير چتر ولايت فقيه خدمت مي کند.

به گزارش  سادس به نقل از پايگاه خبري پليس ، دکتر “علاءالدين بروجردي ” در جمع كاركنان انتظامي شهرستان بروجرد ، گفت: با تلاش شبانه روزي فرمانده انتظامي استان و مجموعه اين فرماندهي ، شاهد امنيت مطلوب و روبه رشدي در لرستان هستيم.

وي تصريح کرد: پليس عملکردش نماد حکومت است و افتخار پليس اين است که زير چتر ولايت فقيه خدمت مي کند.

دكتر بروجردي با اشاره به اينکه رشد اقتصادي ، فرهنگي و اجتماعي هر جامعه در گرو امنيت پايدار آن کشور است گفت: ايجاد امنيت پايدار ،شکوفايي و رشد را در زمينه هاي ديگر به دنبال خواهد داشت و يکي از نيروهايي که توليد امنيت مي کند نيروي انتظامي است که در خط اول ايجاد امنيت است.

اين مقام مسئول اظهار داشت: پليس بايد مقتدر و مستحکم باشد تا اعتماد قلبي مردم به آن بيشتر شود و اقتدار در عين حفظ صلابت بايد با برخورد اسلامي و متناسب با انجام وظايف باشد.

وي ضمن قدرداني از حضور پررنگ نيروي انتظامي در تمامي صحنه ها، بيان داشت: تلاش شبانه روزي پليس در برقراري امنيت بر کسي پوشيده نيست و امنيتي که امروز در استان برقرار است حاصل جانفشاني هاي ماموران انتظامي است.

نماينده مردم بروجرد در مجلس شوراي اسلامي ، افزود: ماموران نيروي انتظامي از تمام توان خود براي امنيت و آسايش مردم مايه مي گذارند و در اين راه حتي جان خود را فدا کرده اند.

رئيس کميسيون امنيت ملي و سيات خارجي مجلس ، تصريح کرد: در حال حاضر امنيت مطلوبي در لرستان به ويژه بروجرد برقرار است که اين مهم با تلاش شبانه‌روزي و مجدانه فرمانده انتظامي استان و شهرستان بروجرد ايجاد شده که شايسته تقدير فراوان است.

دسته‌بندی نشده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *