وجه مشترک نهادهای حاکمیتی و ناجا اقدام و عمل در حوزه اقتصاد مقاومتی است

فرمانده انتظامی استان در دیدار با استاندار ،هدف مشترک نهادهای حاکمیتی و نیروی انتظامی را ایجاد بسترهای توسعه ، افزایش تولید و اقدام و عمل در حوزه اقتصاد مقاومتی برشمرد .

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری پلیس ، “سردار سید محمود میرفیضی ” پیش از ظهر امروز در دیدار با”ربیع فلاح” استاندار مازندران با تبریک هفته دولت و گرامی داشت یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر ،گفت : هماهنگی های بسیار خوبی بین نهادهای دولتی و نیروی انتظامی در سطح کلان وجود دارد و تعامل استانداری با نیروی انتظامی در تراز بالاتری قرار گرفته است.

فرمانده انتظامی استان،افزود: تعامل استانداری با نیروی انتظامی و تمامی دستگاه های دولتی نشان از خرد جمعی و اخلاق مداری در مدیریت کلان استان است .

وی افزود: نتیجه این تعامل و همکاری ، امنیت پایدار در استان و زمینه های پیشرفت و توسعه اجتماعی ، فرهنگی و اقتصادی استان را درپی خواهد داشت.

سردار میر فیضی با اشاره به این که برابر رصدهای صورت گرفته،فضای امن و آرامی در استان وجود دارد، گفت: با توجه به تعهداتی که در دو بخش ملی و فرا استانی با موضوعات ترافیک و طرح دریا در استان وجود دارد، وضعیت خوبی را شاهد هستیم که این امر نیز نشان دهنده تلاش شبانه روزی کارکنان انتظامی و مدیریت صحیح ماموریت ها در استان است .

وی از استان مازندران به عنوان ایرانی کوچک یاد و خاطرنشان کرد : این استان با پذیرش هموطنان از سراسر کشور با اقلیم و فرهنگ های متفاوت در فصول مختلف سال در تولید و ارتقای احساس امنیت از وضعیت خوبی برخوردار است .

فرمانده انتظامی مازندران اظهار داشت : هدف مشترک نهادهای حاکمیتی و نیروی انتظامی ایجاد بسترهای توسعه ، افزایش تولید و اقدام و عمل در حوزه اقتصاد مقاومتی است .

میرفیضی با بیان این که با روحیه و انگیزه ای که در مجموعه پلیس استان وجود دارد هرفعلی قابل صرف است بر تعامل و همکاری همه نهادها در ایجاد بسترهای فرهنگی در سواحل دریا تاکید کرد و گفت: نیروی انتظامی علیرغم وظایف ذاتی خود در زمینه های فرهنگی و اجتماعی اقدامات مناسبی در سواحل دریا و مناطق گردشگری استان داشته است که تلاش ما بر این است ، خدمتی در شان مردم ارائه دهیم.

سردار میرفیضی در خاتمه از کاهش ۱۷ در صدی حوادث جاده ای ، کاهش ۲۲ درصدی تصادفات فوتی و همچنین کاهش ۱۲ درصدی سرقت های خرد در استان خبرداد و گفت: یکی از اولویت های مهم انتظامی استان در سال جاری مبارزه با مواد مخدر است که با کشف بیش از یک تن مواد مخدر از ابتدای سال جاری تاکنون کشفیات مواد مخدر ۶۲ درصد افزایش داشته است .

*اخلاق مداری ، تواضع و مردم داری سه مولفه مهم در حل مشکلات مردم

“ربیع فلاح” استاندار مازندران نیز در این نشست ، با گرامی داشت یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر گفت: رمز ماندگاری شهید رجایی شکل گرفتن اندیشه هایش در شخصیت وی بوده است .

وی با تاکید بر اخلاق مداری ، تواضع و مردم داری در برابر خواسته ها و مشکلات مردم ،افزود: حاکمیت جمعی است که استان را هدایت می کند .

استاندار مازندران با اشاره به این که وظیفه شناسی باید با اخلاق گرایی تلفیق شود، تصریح کرد: ایجاد زمینه های تعامل و همکاری های منظم که از وظایف نهاد حاکمیتی در استان است باعث ایجاد انگیزه و موفقیت در استان خواهد شد .

وی با تاکید بر بازگشت منابع به استان مازندران ،گفت : اگر همه در کنار هم قرار بگیریم می توانیم ضعف ها را پوشش داده و استان را به یک نقطه مطلوب برسانیم .

وی با اشاره به ناامنی هایی که امروز خیلی از کشورهای مهم دنیا را در برگرفته است ، خاطر نشان کرد: بخشی از اقتدار نظام جمهوری اسلامی وجود امنیت در کشور است ،که ایران را به پایتخت امن دنیا تبدیل کرده است و باید این اقتدار را حفظ کرد .

استاندار مازندران اظهار داشت: در تمامی حوزه ها خصوصا در حوزه امنیتی و انتظامی وضعیت بسیار خوبی در استان وجود دارد و استان مازندران جزء سرآمدان این حوزه در سطح کشور است .

وی هفته دولت را متعلق به همه مردم دانست و گفت: برای بستر سازی فضای امنیتی استان باید تلاش های بیشتری صورت گیرد و در بحث انرژی ، امکانات و استفاده از ظرفیت هایی که وجود دارد نهادهای امنیتی و انتظامی باید در اولویت قرار گیرند .

فلاح در خاتمه گفت: در بحث ساماندهی سواحل ، مبارزه با اعتیاد و جرایمی که اتفاق می افتد امکانات و شرایط موجود باید بررسی شود تا با رفع آن به یک معدل خوبی در استان دست پیدا کنیم .#

دسته‌بندی نشده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *