برقراري نظم و ايجاد احساس امنيت، از مهمترين وظايف نيروي انتظامي

نماينده ولي فقيه در استان با تاکيد بر اينکه فرصت خدمت به مردم در نيروي انتظامي از نعمات الهي است، گفت: برقراري نظم و ايجاد احساس امنيت از مهمترين وظايف نيروي انتظامي است تا در سايه آن، مردم به زندگي و شغل خود بپردازند.

به گزارش سادس به نقل ازپايگاه خبري پليس ، آيت الله “سيد عليرضا عبادي” در ديدار با فرماندهان انتظامي و مرزباني خراسان‌جنوبي با اشاره به اينکه نيروي انتظامي حافظ نظم و امنيت پايدار در کشور است، گفت: فرصت خدمت به مردم در نيروي انتظامي از نعمات الهي است و بايد با نيت رضايت الهي براي خدمت به مردم تلاش کرد.

نماينده ولي فقيه در خراسان جنوبي با اشاره به لزوم توجه و جديت در مسائل جامعه، گفت: ايجاد مشکل در ساختار قانون منجر به پيدايش آسيب‌ها و معضلات در اجتماع مي‌شود همان گونه که بسياري از جرايم به دليل قانون‌شکني رخ مي‌دهد.

حجت الاسلام عبادي با بيان اينکه احساس امنيت در جامعه بسيار اهميت دارد،تاکيد کرد: برقراري نظم و ايجاد احساس امنيت از مهمترين وظايف نيروي انتظامي است تا در سايه آن مردم به زندگي و شغل خود بپردازند.

وي به تصادفات جاده اي استان خراسان جنوبي اشاره کرد و ادامه داد: عوامل متعددي از جمله سهل انگاري رانندگان، مسئولان و پيمانکاران ساخت راه در بروز سوانح رانندگي نقش دارند.

نماينده ولي فقيه در خراسان جنوبي با بيان اينکه فرهنگ سازي مناسب در کاهش بسياري از تصادفات و تلفات جاده اي موثر است، افزود: متاسفانه بسياري از موتورسواران به استفاده از کلاه ايمني و رعايت قوانين توجهي ندارند.#

دسته‌بندی نشده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *