انهدام باند سارقان منزل با 29 فقره سرقت

فرمانده انتظامي استان از انهدام باند 8 نفره سارقان منزل و کشف 29 فقره سرقت به ارزش تقريبي چهار ميليارد ريال در شهرستان پرديس خبر داد.

به گزارش سادس به نقل از پايگاه خبري پليس سردار “عبدالرضا ناظري” بيان داشت: در پي گزارش سرقت هاي سريالي منازل در محدوده شهر پرديس تيمي مجرب از اداره عمليات ويژه پليس آگاهي رسيدگي به پرونده را در دستور کار خود قرار داد.

وي افزود:در بررسي سرقت ها مشخص شد که سارقان پس از خارج شدن صاحبخانه با تخريب قفل درب هاي ضد سرقت، وارد منزل شده و وسايل با ارزش شامل طلا و جواهرات را سرقت مي کنند.

اين مقام انتظامي ادامه داد: تيم رسيدگي کننده پس از چند روز تحقيقات با استفاده از شيوه هاي نوين پليسي يکي از سارقان معروف و سابقه دار را به صورت نامحسوس تحت نظر گرفت.

ناظري اظهار داشت: مأموران با جمع آوري ادله و مستندات کافي اين مجرم حرفه اي و دو همدست ديگرش را در حال طرح ريزي يک نقشه ديگر سرقت در محدوده شهرستان پرديس دستگير و در بازرسي از آنها چند دستگاه تلفن همراه مسروقه به همراه آلات وادوات مورد استفاده در سرقت را کشف کردند.

اين مقام انتظامي تصريح کرد: متهمان دستگير شده در بازجويي ها به 29 فقره سرقت منزل در سطح شهرستان پرديس اعتراف کردند.

سردارناظري با اشاره به اينکه ارزش اموال سرقتي بالغ بر چهار ميليارد ريال برآورد شده است، گفت : سارقان در ادامه اذعان داشتند، اموال سرقتي را به پنج مالخر مي فروختند که با هماهنگي قضائي و در يک عمليات غافلگيرانه آنها نيز دستگير شدند.

فرمانده انتظامي شرق استان تهران با بيان اينکه مالباختگان اين پرونده شناسايي و متهمان نيز با دستور مقام قضائي جهت تحقيقات بيشتر در اختيار پليس آگاهي قرار دارند،بيان داشت: اين پليس با اقتدار كامل و با هماهنگي و تعامل مناسب خود با دستگاه قضائي با هرگونه سرقت برخورد قانوني خواهد کرد و امنيت و آسايش را براي مردم به ارمغان خواهد آورد.#

دسته‌بندی نشده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *