قاچاقچيان ميلياردي كالا، در مرودشت زمين گير شدند

فرمانده انتظامي شهرستان مرودشت از دستگيري دو قاچاقچي كالا و کشف دو محموله قاچاق به ارزش يک ميليارد و 200 ميليون ريال خبر داد.

به گزارش سادس به نقل ازپايگاه خبري پليس سرهنگ”دلاور القاصي مهر”گفت: ماموران دايره مبارزه با قاچاق کالا و ارز پليس آگاهي در ايست و بازرسي مقطعي در محور مرودشت به سمت اصفهان و در بازرسي از يک دستگاه کاميون موفق به کشف 576 دستگاه پکيج کامل موتور درب برقي به ارزش بالغ بر يک ميليارد ريال شدند.

وي با اشاره به دستگيري يك قاچاقچي در اين رابطه و معرفي وي به مراجع قضائي، خاطر نشان كرد: کالاي قاچاق کشف شده به مراجع مربوطه تحويل داده شد.

فرمانده انتظامي شهرستان مرودشت ادامه داد: همچنين ماموران پليس اطلاعات و امنيت عمومي در بازرسي از دو باب انبار مواد غذايي موفق به کشف تعدادي مواد غذايي و شوينده خارجي قاچاق به ارزش 200 ميليون ريال شدند و در اين رابطه يك قاچاقچي كالا را دستگير كردند.

سرهنگ القاصي مهر با بيان اينكه قاچاق کالا علاوه بر به خطر انداختن توليد داخلي و ضربه زدن به اقتصاد کشور با افزايش بيکاري آسيب هاي اجتماعي بعدي را نيز به دنبال خواهد داشت، به شهروندان توصيه كرد: در جهت حمايت از توليدات داخلي و کمک به اشتغال جوانان با مصرف نکردن کالاهاي خارجي و قاچاق، نقشه هاي شوم دشمنان را نقش بر آب كنند.#

دسته‌بندی نشده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *