آخرین وضعیت قراردادهای نفتی و تخلفات فوتبالی

رئیس سازمان بازرسی کل کشور در خصوص آخرین وضعیت قراردادهای نفتی، فساد در فوتبال و پرونده دکل نفتی و همچنین مسئولیت فروش اموال بابک زنجانی سخن گفت.

به گزارش سادس به  نقل از خبرگزاری فارس ناصر سراج رئیس سازمان بازرسی کل کشور در حاشیه مراسم تودیع و معارفه دادستان کل کشور در جمع خبرنگاران در پاسخ به پرسشی در مورد آخرین وضعیت قراردادهای نفتی اظهار داشت: به نظر ما ایراداتی وجود داشت که این ایرادات را به رؤسای سه قوه منعکس کردم.

رئیس سازمان بازرسی کل کشور تصریح کرد: اخیرا با آقای زنگنه و معاونانش جلسه‌ای را برگزار کردیم که خوشبختانه وزارت نفت تمکین کرد و قرار شد پیشنهادات ما را در قراردادها بگنجاند و اصلاح شود؛ لذا بعید می‌دانم اگر این پیشنهادات عملی شود مشکلی پیش آید.

سراج در خصوص تعداد ایرادات گفت: ایرادات موجود حدود ۱۳ – ۱۲ مورد بود.

وی در رابطه با بازرسی از خودروسازی سایپا بیان داشت: در حال اقدام هستیم؛ هنوز پرونده تکمیل نشده است.

این مقام ارشد سازمان بازرسی کشو ر بیشترین موضوع را در این خصوص در رابطه با ثبت‌نام دانست و گفت: پولی از مردم دریافت شده بود اما ایفای تعهد انجام نمی‌دادند؛ خوشبختانه قبل از عید در زمان دهه فجر حدود ۹ هزار و خورده‌ای ثبت‌نام انجام شده که در حدود ۹ هزار مورد آن را تحویل دادند و در حال حاضر تعداد کمی باقی مانده که ان‌شاءالله پیگیری می‌کنیم.

رئیس سازمان بازرسی کل کشور در مورد آخرین وضعیت تخلفات در فوتبال اظهار داشت: گروه‌های بازرسی در وزارت ورزش مستقر هستند؛ البته نمی‌توانیم در قسمت‌های خصوصی ورود پیدا کنیم و فقط تیم‌هایی که دولتی هستند و از بودجه دولت ارتزاق می‌کنند را وارد شده و بررسی می‌‌کنیم.

وی در خصوص آخرین وضعیت پرونده دکل نفتی اعلام کرد: پرونده را فرستاده‌ایم دادسرا و در حال رسیدگی است.

سراج درباره اینکه آیا سازمان بازرسی کل کشور در فروش اموال بابک زنجانی نظارت می‌کند، یادآور شد: این موضوع با دادستانی است؛ بر اساس گزارشات ما پرونده تکمیل شده است؛ خوشبختانه وزارت نفت و دادگستری با هم ارتباط خوبی دارند تا اموال را قیمت‌گذاری کرده و نسبت به پرداخت دیون اقدام شود.

دسته‌بندی نشده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *