لزوم حفظ شان و منزلت خانواده شهدا

رئیس عقیدتی سیاسی ستاد ناجا با تاکید بر لزوم ترویج فرهنگ ایثار و شهادت گفت : خدمات دهی به خانواده شهدا باید با رعایت شان و منزلت این عزیزان باشد.

به گزارش سادس به نقل از پایگاه خبری پلیس، حجت الاسلام و المسلمین “یوسف پور” در بازدید از مرکز امور ایثارگران ناجا اظهار کرد : ارائه خدمت به جامعه ایثارگران توفیق بسیار بزرگ و مقدسی است توجه به خانواده های معظم شهدا و ایثارگران از آموزه های امیرالمؤمنین (ع) می باشد. همانطور که ایشان به فرزندان شهدا و خانواده های آنها رسیدگی می کردند و خود را مسئول می دانستند ما نیز باید از این سیره رفتاری درس بگیریم و در این امر کوتاهی نکنیم.

وی خطاب به کارکنان مجموعه ایثارگران افزود: شما می بایست قدر خودتان را بدانید زیرا رسیدگی به امور خانواده های معظم شهدا و ایثارگران برکت و آثار معنوی در زندگی دنیوی و اخروی را جاری و ساری می کند.

رئیس عقیدتی سیاسی ستاد ناجا با تاکید بر لزوم ترویج فرهنگ ایثار و شهادت ادامه داد : تواضع یکی از صفات مؤمن است و همواره این نکته باید مورد توجه باشد که در خدمات دهی به خانواده شهدا شان و منزلت این عزیزان رعایت و در نهایت تواضع با خانواده ایثارگران رفتار شود.

دسته‌بندی نشده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *