برگزاری آیین تکریم عضو هیات مدیره بانک کشاورزی

مراسم تکریم محمدحسن فروغی فر عضو سابق هیات مدیره بانک کشاورزی صبح شنبه ششم شهریور با حضوردکتر مرتضی شهید زاده رئیس هیات مدیره و مدیرعامل ، اعضای هیات مدیره و جمعی از مدیران این بانک برگزار شد.
به گزارش سادس به نقل از روابط عمومی بانک کشاورزی، دکتر شهیدزاده در این مراسم اظهار داشت: خدمت به مردم، تکلیف الهی ماست و انسان های خدوم واسطه عمل خداوند و بندگانش هستند بنابراین قدردانی از این انسان ها به عنوان نماد نعمت های خداوند، مورد سفارش و خوشنودی پروردگار است .

شهیدزاده در ادامه سخنان خود سه اصل «انجام کار حلال، دریافت دستمزد حلال و تولید خوراک حلال» را از اصول اولیه در بانک کشاورزی برشمرد و اظهار امیدواری کرد با تکیه بر نیروهای توانمند، صادق و پرتلاش وبا حمایت و همراهی مشتریان شریف و زحمتکش ، بانک کشاورزی به پیشرفت های مهم و بزرگی دست یابد. وی افزود: بانک کشاورزی به عنوان بانکی خدمت رسان ، سلامت و توانمند ، یکی از نعمت های خداوند و از برکات نظام جمهوری اسلامی برای ملت ایران است .

دکتر شهیدزاده در خاتمه با اشاره به اقدامات ارزنده محمدحسن فروغی فردر پروژه corebanking، وی را منشا اقدامات موثری در بانک کشاورزی دانست و از خدمات شایسته او در سال های خدمت در بانک کشاورزی قدردانی کرد.

دسته‌بندی نشده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *