سارق خودروهای فشم حین دزدی دستگیر شد

رییس کلانتری لواسان از دستگیری یک سارق خودرو با 6 فقره سرقت در محدوده فشم خبر داد و گفت: این سارق پس از دستگیری به 6 فقره سرقت طی سه ماه گذشته اعتراف کرد.

به گزارش سادس به نقل از “جام نیوز”، سرگرد قدیمی،رییس کلانتری لواسان گفت: در راستای اجرای ارتقای امنیت اجتماعی و ایجاد آرامش برای شهروندان از سوی ماموران این یگان و با تلاش‌های گسترده‌ای که در سطح حوزه استحفاظی این کلانتری صورت گرفته یک سارق سابقه دار لوازم داخلی خودرو شناسایی و دستگیر شد.

وی تصریح کرد: طی روزهای گذشته در پي وقوع چندين فقره سرقت لوازم داخل خودرو در اين محله، شناسای و دستگيری سارق يا سارقان اين سرقت ها در دستور کار ماموران کلانتری 165 قرار گرفت.

رییس کلانتری لواسان اظهار داشت:ماموران با راه اندازی گشت هاي آشکار و پنهان، موفق به دستگيري يک سارق حين تخريب قفل خودروي يک دستگاه خودروي سواری شدند و براي دستگيري وی اقدام کردند.

سرگرد قدیمی خاطرنشان کرد:متهم که غافلگير شده بود سعي کرد از محل فرار کند اما اين فرصت به وي داده نشد و ماموران وي را دستگير و به کلانتري منتقل کردند که طي بازجويي هاي انجام شده به 6 فقره سرقت در اين محله اعتراف کرد و متعاقبا در اين خصوص پرونده اي تشکيل و متهم براي سير مراحل قانوي به مراجع قضایي تحويل داده شد.

دسته‌بندی نشده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *