دستگیری عامل برداشت غیرمجاز ۱۶۰ میلیونی در گنبدکاووس

فرمانده انتظامی استان از شناسایی و دستگیری عامل برداشت غیرمجاز ۱۶۰ میلیون ریالی از حساب شهروند گنبدی خبر داد.

به گزارش  سادس به نقل از پایگاه خبری پلیس سرهنگ”علی‌اکبر جاویدان” گفت: در پی دریافت یک فقره پرونده قضائی مبنی بر شکایت فردی گواه بر انجام برداشت غیرمجاز به مبلغ ۱۶۰ میلیون ریال وجه به‌صورت غیرمجاز از حساب بانکی وی، مراتب طی تشکیل پرونده‌ای در دستور کار این پلیس قرار گرفت.

وی ادامه داد: با بررسی‌های صورت گرفته از پرینت حساب شاکی محرز شد برداشت صورت گرفته از حساب وی در قالب خرید اینترنتی بوده است.

این مقام ارشد انتظامی استان افزود: پس از انجام تحقیقات پلیسی و تخصصی در نهایت فرد برداشت کننده شناسایی و برای انجام تحقیقات تکمیلی به این پلیس فراخوانده شد.

جاویدان بیان داشت: متهم که در ابتدا منکر بزه ارتکابی خود بود، پس از انجام تحقیقات تکمیلی و مواجه شدن با مستندات غیرقابل انکار، به جرم خود اعتراف و در خصوص چگونگی دستیابی به اطلاعات حساب شاکی نیز اذعان کرد:”با عنایت به رابطه آشنایی که با شاکی داشته، از غفلت وی سوء استفاده و با فعال‌سازی رمز دوم عابر بانک وی اقدام به خرید دلارپرفکت مانی از طریق سایت www.fastdollarex.net کرده است”.

رئیس پلیس گلستان در پایان به شهروندان توصیه کرد: اطلاعات خصوصی و مهم خود از قبیل اطلاعات مربوط به حساب‌های بانکی را به هیچ عنوان در اختیار دیگران قرار نداده و سرویس پیامک حساب بانکی خود را فعال کنند تا در صورت برداشت غیرمجاز و یا سوء استفاده به‌سرعت از آن مطلع شوند.

دسته‌بندی نشده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *